14 Temmuz 2007 Cumartesi

Kavak Yelleri Yedinci Bölüm

12 Temmuz perşembe akşamı yayınlanan Kavak Yelleri dizisinin 7.bölümünü tekrar izlemek isteyenler youtube aracılığı ile izleyebilirler.

1.Kısım 2.Kısım 3.Kısım 4.Kısım 5.Kısım
6.Kısım 7.Kısım


Comment posted by Anonymous
at 9/30/2007 12:19:00 PM
tek kelime ile süpersiniz


Comment posted by Anonymous
at 9/20/2007 5:15:00 PM
www.dizis.blogspot.com
www.sessizfirtinadizi.blogspot.com
www.grupo-ramel.com
www.dersemuseumgroup.org


Comment posted by m_e_l_o_d_i
at 9/12/2007 12:04:00 PM
arkdşlr bnce herkz minede suç blmasn hm mine olmasydı dizinn zewki de kalmazdı bnce we sakın mine yi koruduumuda dşnmeyin sadece bi hak werin o kızada


Comment posted by aylinnn
at 8/11/2007 6:07:00 AM
bence bu dızı kucuk buyuk herkese hayatın gerceklerını ve dostlugu kardeslıgı ogretıyor.kı bence mıne de aslıda bırbırınden gusel kıslar mıneyıde kotulkeyıp durmayın cunku sadece rolunu yapıor.bende efeyle tanısma fırsatım olsa cok sevınırdım ayrıca denıslede t5anısmayı ısterdım.gercekten dızıdekı herkez bırbırınden basarılı.tebrık ederım...


Comment posted by aslı
at 7/27/2007 4:42:00 AM
ya işte bu deniz aslı yı seviyoooooo


Comment posted by Anonymous
at 7/26/2007 9:23:00 AM
herkese slm ben aslı,deniz ve efeyi çok seviyorum.Mineden nefret ediyorum çok sinir biri
bence almanyaya geri dönsün aslı ve deniz çıksın:D by by


Comment posted by Anonymous
at 7/24/2007 12:18:00 PM
slm ben samsundan o...n ben kavak yelleri dizisi ni çok seviyorum .deniz çok yakışıklı en çok ta efe yi allahım sen ne komiksin ne şekersin mine sende çok güzelsin ama tilkisinde aslı sen efeyle denizde mine ile yakışıyorlar birde forumcular siteye girildiğinde kavak yelleri dizisinin jenerik müziği çalsa çok güzel olur tek ricam böyle bir sayfa açtınız için tşkkr...


Comment posted by Anonymous
at 7/23/2007 4:51:00 AM
slm biz tokattan iki kuzen kavak yellerini çok beğenerek izliyoruz efeye ölüyoruz çok tatlı ve yakışıklı deniz de öyle bizce efe, deniz, aslı, ve mine 4 arkadaş olmalı aşk konusundan ziyade dostluk ön plana çıkmalı...


Comment posted by Anonymous
at 7/23/2007 3:11:00 AM
bence dizi muhtesem ayrıce ben urlalı oldugum için daha güzel gelio ve inş mineyle deniz cıkarlar alplede aslı en güeli böyle olur ve zaten dizinin sonlarına doğru böyle olcak herkes bilsin mine favorim sensin


Comment posted by Anonymous
at 7/22/2007 6:59:00 AM
ya bu dizi mukemmelllllll tek kelime ile harika bazen ınsanlara hayatı oğretiyo bu arada efe çok matrak sın. dizideki ıfaden bıle benı güldürüyo inşallah oğretmenle olan ilişkin dewam eder. Haftaya herkeze ii seyirler kendinize ii bakın bb


Comment posted by ela
at 7/21/2007 7:41:00 AM
ya dizi mükemmel. deniz çooooook tatlısın. efe sen çoooook matraksın dizide mineden nefret ediyorum. denizle mineyi yakıştırıyorum ama beraber olmalarını tabi ki de istemiyorum çünkü mine çok sinsi. ama deniz mezuniyete aslıyla gitmeli. mine keşke birazcık iii olsan ne güsel olacak. ayrıca aslı kendi doğallığı ile gerçekten güsel. deniz efe ve aslı dostluğunuz hep sürsün ...


Comment posted by neslihan
at 7/21/2007 5:42:00 AM
ya efeeeeeeeeeee neolur kaydet msn adresimi aşığım sana nolur bak çok mu zor bişey istiyorum yakamoz_171717@hotmail.com bekliyorum o kadar hoş karakterin varki. gerçektede böylemisin bilmiyorum ama senle msnde de olsa konuşup dertleşmeyi çok istiyorum ne olur bana seni tanıma fırsatı verrrr..:(


Comment posted by Anonymous
at 7/21/2007 5:38:00 AM
ya denizle aslinin barismasina cok sevindim insallah mezuniyete beraber giderler. effeee askim cok yakisiklisin sana bayiliyorum ya senin maceralarinin sonu yokmu :)


Comment posted by Anonymous
at 7/21/2007 5:28:00 AM
dizi süper ya hastası oldum!!! deniz çok yakışıklısın efe sende öyle. hele efenin karakteri süper ya.mine gıcık oluyorum sana yere bakan yürek yakan cinstensin sağın solun belli olmaz. aslında güzelsin ama insanın içi güzel olmalı değil mi ama? aslı süpersin hep böyle dvam et. ama bana kalırsa denizle kavuşmanız zor biraz. ablan cananla denizin babasının arasında olan ilişki yüzünden. the end


Comment posted by Anonymous
at 7/21/2007 5:07:00 AM
efeeeeee sana bayiliyorum sana resmen asigim deli oluyorum sana seni cok ama cooook seviyorum en buyuk askim daghan kulegec


Comment posted by Anonymous
at 7/21/2007 5:04:00 AM
ya bencede mine olmasa kotu biri olmaz o zamanda filmin heycani kalmazdi ama ben genede mineye gicik oluyorum


Comment posted by Anonymous
at 7/21/2007 12:58:00 AM
ya ben bu diziye bayılıyorum amaa ne yalan söyliyim dizideki mineden nefret ediyorum o olmasaydı daha güzel olurdu diyeceğim ama o zaman da dizide kötü kalmadığı için zevki çıkmazdı diğmi siz ne düşünüyorsunuz :)?


Comment posted by fenerli_kiz
at 7/20/2007 2:46:00 PM
aslı cook güzelsn sana bayılıyorm denizle cook yakısyorsnz aptal sarısın kendine başkasını bulsn.efecim sen cok tatlisn ama gönül`ü birak ...


Comment posted by Anonymous
at 7/20/2007 12:10:00 PM
aBi Çok harikaSiniz Demekten kendimi alamadim ama Harbi Cok harika ya dizi 2007 yılının en harikasi onun ıcın perŞembe gunleri akSam evden cıkmıyorum dene bilir eyLem Bence boS konusuyor bakmayın Siz ona :) minede alpde guzel rollerı kotu olsada harıka baStan aSSa EyLem KötüLeme cocuklari Be Sen naSiLSin kendinden bahsetsene oZaman Kotu yanlarını bakalım o ne dıcek aBi hariKa Dizi tek keLimeyle PeriHan KaraHan aSli yane Gözleri Cok harika BeLkide dunyada eŞi benzeri Yok Senin o gOZlerin varya...! HerŞeyi BitirDi yane o kadar Diyim :) deStan Gibi olDu :) ...((koopil__))


Comment posted by Anonymous
at 7/20/2007 11:59:00 AM
Ben Koopil___ ilk olarak Harika dizi Suanda YapılmıŞ diZilerden en harikaSi dene biLir aSLi Cok hariKa cok duruST deniz öpüşMeyi Bilmiyor :)) ama yakıŞıKLi CoCuk Efe iSe dizideKi Bence Beyni Oynuyor Cok sempatık harıka Harbi COcuk :) Mine iSe BoŞKoy :)) alp iSe boŞ havuZDa Çırpınıyor DiZi iSe ŞuanDa 2007 yapıLan DiziLerden en HarikaSi..Bitti :) (eSenLerDen koopil))


Comment posted by Anonymous
at 7/20/2007 10:33:00 AM
Yhaa abiler nie gidiosunuz bu kadar mine nin üstüne düzelir o ben onu çoook seviorm burdan öpüorm denizle yakışıolar ve ayrıca bilelim gerçekte kıs öle deil yanii


Comment posted by Anonymous
at 7/20/2007 5:24:00 AM
ASLI SEN CİDDEN ÇOK GÜSELSİN YHAV SENİNLE TANIŞMAK İSTERDİM =)


Comment posted by Anonymous
at 7/19/2007 6:56:00 AM
ASLI ÇOK GÜZEL MİNEYİ HİÇ BEGEMİYORUM YANİ DİZİDEKİ ROLÜNÜEFE SEMPATİK VE KOMİK DENİZ YAKIŞIKLI BENCE ASLIYLA ÇOK YAKIŞIYORLAR DİZİDEKİ TÜM OYUNCULARA BAŞARILAR ZATEN ÇOOK GÜZEL OYNUYORLAR


Comment posted by Anonymous
at 7/19/2007 6:54:00 AM
slmlar bn istanbul gaziosmanpaşadan funda .kavak yellerini çok seviyorum perşembe günlerini iple çekiyorum.bence aslı yla deniz birleşmeli.ayrıca efe yi de çooooook seviyorum çok tatlı biri ayrıca gerçek hayatta da dizideki gibi birimi çok merak ediyorum.ayrıca okul müdürünü hiçl sevmiyorum ve alp in eski kankasınıda.bnde efe gibi bir hocamı çok seviyordum onun için ölebilirdimde.ama sonradan anladımki aşk değilmiş öğrenci ile öğretmen arasındaki bir ilişkiymiş ama genede çok seviyorum..


Comment posted by Anonymous
at 7/19/2007 5:49:00 AM
aslı cook tatlısın cook güzelsin.bence mine resmen boya kutusu hic dogal deil dizi muhtesem bence aslı ve deniz cook yakısıyo bence o kötü yorumları yapanlar seni cekemiyo cünkü coooooooooook tatlısın ya gözlerin süper cok güzel bakıyosn aslı


Comment posted by burcu
at 7/19/2007 4:56:00 AM
mine san ki boya küpüne düşmüş bence insanın doğal hali daha güzel örneğin aslı denizle aslı birbirine çok yakışıyo ne olur film de çıksalar ne güzel olur zaten %90'ı bunu istiyo ne olur lütfen aslı çok güzelsin keşke senin gibi olabilsem


Comment posted by Anonymous
at 7/19/2007 3:56:00 AM
kavak yelleri tüm oyuncularıyla süper. böle bevam etsinler .bnde efeye bayılıyorum, çok tatlısn efe aslıyı denizi ve mineyide çok iyi buluyorum. ama yinede mine düzelse iyi olur.


Comment posted by Anonymous
at 7/18/2007 8:29:00 AM
slm yine ben yani eylem mineye ve alpe çok kızıyorum deniz ve aslı birbirini seviyo araya girmesin efe sende kendi yaşında birini bul gönülü abine bırak onlar daha çok yakışıyo herkesi öptüm şiyarda çok şişko biraz kilo versin buarada korayda yakışıklı


Comment posted by Anonymous
at 7/18/2007 8:26:00 AM
slm ben bahar deniz çok yakışıklı efe semaptik ve komik aslı güzel minede sinsi ve çirkin bi yılan herkesi öptüm mine hariç


Comment posted by Anonymous
at 7/18/2007 8:22:00 AM
slm ben batmandan eylem aslı çok şeker bence aslı efeyle birlikte olmalı denizde yanlız kalmalı minede almanyaya dönmeli


Comment posted by seda
at 7/18/2007 6:37:00 AM
slm ben seda kavak yellerini çok seviyorum bayılıyorum bu diziye denizi çok yakışıklı efede öyle efe çok sempatik ve çok komik mine deniz le bera ber olmasın aslıy la bera ber olsun 3 arkadaş hiç ayrılmasın seda


Comment posted by Anonymous
at 7/17/2007 9:43:00 AM
Asli bence Dizinin sonunda amacina ulasacak ve Denizlen beraber Yasayacak. Ben Denizi cok seviyorum tabi cokta yakisikli. Efede cokkkkkkkkkkkk komik cok güldürüyor bizi hele bakisini insan görse bile gülesi geliyor. Dizide herkese slm, ama mineye degil. birde millet MINE Dizide Denizlen beraber olursa gine vallah kendimi öldürecem.


Comment posted by Anonymous
at 7/15/2007 6:20:00 PM
aslı ile denizi çok yakıştırıyorum ben aynı durumdayım çok benziyor bana ve beim olmasını istediğime


Comment posted by Anonymous
at 7/15/2007 6:11:00 AM
ben efeyi çok yakışıklı buluyorum ağzı tikli sinir oluyorum


Comment posted by Anonymous
at 7/14/2007 10:40:00 AM
aslı sn çoook gslsin mezuniyete alple git. deniz sen iyisin de çok safsın mine çok sinsi ona güvenilmez efeeeee çooooook komiksin seni çoook seviyorum.mine nefret ediyorum senden çok sinsisin!!

Hiç yorum yok: