14 Temmuz 2007 Cumartesi

Kavak Yelleri 8.Bölüm Özeti ve Fragmanı

KAVAK YELLERİ 8.BÖLÜM FRAGMANI


KAVAK YELLERİ 8.BÖLÜM ÖZETİ





Kavak Yelleri 8.Bölüm Özeti:

“Öpsem, Sarılsam, Söylesem”

Alp’in evinde karşılaşılan beklenmedik manzara Deniz, Alp, Mine ve Aslı’nın neredeyse saç saça baş başa birbirlerine girmesiyle son bulur… Efe’nin dostları arasındaki bu ardı arkası kesilmeyen çekişmeye verdiği tepkisi, her birinin şapkasını önüne alarak ilişkilerini bir kez daha gözden geçirmesine neden olur…

Metin; Şiyar Bey’in makamında yaptığı konuşmanın bedelini hiç ummadığı bir şekilde Gönül’ün tepkisiyle öderken bir yandan da Şiyar’ın henüz oynamadığını söylediği son kozunun ne olacağını beklemektedir…

Hamile olabileceğini öğrenen Canan büyük bir heyecanla gebelik testinin sonucunu beklerken, Efe ve Aslı tesadüfen duydukları bazı sözlerden şüphelenerek Murat’ın hayatındaki sır perdesini aralamak üzere harekete geçerler…

Koray’ın söylediği yalanları ört bas edebilmekle ilgili son umudu Şiyar Bey’in babasıyla ve Murat’la yapacağı toplantıdır… Efe’nin evine geri dönme konusuysa hala belirsizliğini korumakta üstüne üstlük Deniz’in evinde misafir olmasıyla ilgili her ikisini de sıkıntılı ve bir o kadar da komik anlar beklemektedir…

Bütün bunlar olurken okul; acısıyla tatlısıyla sürpriz olaylara sahne olan bir diploma töreniyle kapanır… Heyecanla beklenen ÖSS sabahı ise Aslı, Deniz ve Efe’nin hayatlarını derinden etkileyebilecek gelişmeleri beraberinde getirecektir…

Büyüdükçe Büyüyen Dizi Kavak Yelleri

Yepyeni Bölümü “Öpsem, Sarılsam, Söylesem” ile
19 Temmuz Perşembe Saat 20’30da Kanal D’de…


Comment posted by Anonymous
at 7/30/2007 6:52:00 AM
ya gerçekten çok güsell bi dizi başarılarının dewamını diliyorum hapinizi çok sewiyorum


Comment posted by Anonymous
at 7/29/2007 11:48:00 AM
(/*/*/*eLiF/*/*/*)HaYdİ kAvAk YeLlErİ gÖsTeRiN kEnDiNiZi


Comment posted by gizem
at 7/28/2007 11:42:00 AM
evt doğru ben konuştum kamerayı bile açtı


Comment posted by Anonymous
at 7/28/2007 10:39:00 AM
ya pelin karahanın verdiği msn adresi doğrumu yoksa kandırmacamı?Ben pek innmıyorumda...


Comment posted by pelin karahan
at 7/27/2007 2:10:00 PM
merhaba arkadaşlar ben pelin karahan size msn adresimi veriyorum:
pelin_karahan_07@hotmail.com


Comment posted by Anonymous
at 7/26/2007 2:25:00 AM
aslıya bayılıyorum çok merak ediyorum bu akşamki bölümünü 50 kez baktım neredeyse fragmanına ama yinede çatlıyorum aslı çok güzel olsun nolur ya minede kıskançlıktan çatlasın deniz aslıya yakın davransın oda kıskanacak aslında kuzuyu ....


Comment posted by Anonymous
at 7/24/2007 3:14:00 PM
ya bu dizi çok süper bi dizi bana göre valla bi bölümünübile kçırmıyorum size tavsiyem sizde kaçırmayın yoksaaaaaaaaaa çok üzülürsünüz


Comment posted by Anonymous
at 7/23/2007 2:26:00 AM
ben ce aslıyla deniz çok yakışıyorlar.sevgili olsalar ne güzel olur.efe de mineyle çıksın,
hem zaten gönül hocaylan da hiç yakışmıyorlar.


Comment posted by Anonymous
at 7/22/2007 8:15:00 AM
süperrrrrrrr bi dizi çok güzel...kaçırmadan izliyorum aslıya bayılıyorum mine de çok şeker kız ama rol icabı cadı:D.deniz çok yakışıklı efede ona çekmiş hepsi birbirinden güzelll..başarılarınızın devamını dilerim..


Comment posted by Anonymous
at 7/20/2007 2:36:00 AM
çok güzeldi 8.bölüm efeye koptuk ya aslının minenin yanında denizi affetmesi mineyi baya kızdırdı çok güzel bir bölümdü bidaha ki bölümü merak ediyorum ya....


Comment posted by burcu and esin
at 7/20/2007 2:23:00 AM
off ya 8. bölümün sonunu kaçırdım bi bidaha yayınlasanız şu 8. bölümü lütttttfeeeeeennn...


Comment posted by Anonymous
at 7/19/2007 9:41:00 PM
slm ben mustafa bende bu dizinin tiryakilerindenim çok güzel biz dizi..özellikle müziği çok hoş.son bölümünüde izledim.akşamdan beri de internetten belki 50 defa müziğini dinledim.tüm oyuncuların emeğine saglık....


Comment posted by Anonymous
at 7/19/2007 11:51:00 AM
slm.ben gülsevin... dizinin başlamasına neredeyse kırk dk falan var.ama ben çoooooook merak ediyorum olacakları. yani çok sabırsızım.herşeyin herkes için en güzelinin olması dileğiyle... hepinizi seviyorum.


Comment posted by Anonymous
at 7/19/2007 10:12:00 AM
gerçekten mükemmel bi dizi şu mine çok gıcık ya aslı ile deniz çok yakışıyolar efe ise çok komik ve çok sevimli hele de ağzı:)


Comment posted by Anonymous
at 7/19/2007 4:01:00 AM
ya süper bi dizi her perşembe televizyona yapışıyorum.efeye bayılıyorum aslı deniz ve efe üçlüsü süper birde sarıcadımine olmasa:)


Comment posted by Anonymous
at 7/19/2007 2:34:00 AM
gerçekten tam bir yaz dizisi ayrıca çok eğlenceli...bende olacakları merak edenler arasındayım...bu akşamı bekliyorum...


Comment posted by Anonymous
at 7/18/2007 10:23:00 AM
aslıyla efeyi nasıl yakıştırırsınız onlar iki dost ve hiçde yakışmıolar.aslı ne alp nede efe yakışır...denizle birleşcekler hepimiz görcez .....


Comment posted by Anonymous
at 7/18/2007 4:19:00 AM
ya çok güzel aslı denizi afedecek ama arkadaş kalcaklar baloda çok güzel olcak aslı ilerde aslı ile efe arasında birşeyler olabilir zaten deniz aslıya laik değil efe ve aslı çok güzel bir çift olurdu bakalım neler olacak umarım deniz ve aslı sevgili olmaz ve aslı efe ile sevgili olur baloda denizi süprizler bekleyecek galiba mesala aslının çok güzel olması:)...çooookkkkk ggggggüüüüüüzzzzzzzeeelllllllll!!!...


Comment posted by Anonymous
at 7/18/2007 3:53:00 AM
nasıl sokmus kızı namussuz ?
kim!!
arı
e alp

oyy koptum yae :D:D

ayrıca şiyar metini polislikten attırıo sanırım cünkü sen bnm polisliimi yedin sende bunu ye dio =)



burcuuuuu=)


Comment posted by Anonymous
at 7/18/2007 2:14:00 AM
bnce öss sabahı süprizinden sonra össde basaramıcaklar bi yıl daa aynı sehirde kalıcaklar hazırlancaklar =) ayrıca aksini düsünüyorum aslı deniz askı olmucak =) ve ilerde aslı efe bişelerde olabilir =)


Comment posted by Anonymous
at 7/17/2007 3:06:00 PM
ya arkiler bu dizi yazın bir numarası fakat genco da güzel bir dizi ikisini de beğenerek izliyorum
gencoda özge kavak yellerinde ise aslıya bitiyorum ıspartadan enes ben bu arada


Comment posted by seda yakup
at 7/17/2007 2:17:00 PM
ya diycek pek bişi yok aslında süper olmuş ve öylede devam ediyo.hepsi çok güzel oynuyolar.herşey müthiş ilerliyo.ii akş.herşey çok güzel olacak


Comment posted by Anonymous
at 7/17/2007 10:21:00 AM
bence sınava giderken kaza yapıcaklar ama sınava yetişecekler


Comment posted by Anonymous
at 7/17/2007 8:04:00 AM
ben gülsevin.8. bölümün fragmanını izledim. çooooooooooook güzel bi bölüm olucak her zamanki gibi eminim.galiba aslı yla deniz barışıyorlar çooook mutluyum.


Comment posted by Anonymous
at 7/17/2007 6:58:00 AM
efe ya süpersn deniz de aslının kıymetini anladı ama geç kaldı deniz de mineyle istanbula gtmek istio ama mine zatn össyi kazanamaz evet kesin aslı baloda çok güsel olcak süper bi dizi inşallah böle devam eder :)


Comment posted by Anonymous
at 7/17/2007 6:53:00 AM
bu dizi harikaaaaaaa deniz sonunda aslıya olan hıslerını anlıyyoo ayrıca efe harıkasınnn bu arada ben ist dan aysegul


Comment posted by Anonymous
at 7/17/2007 5:59:00 AM
ben adanadan ayşe bence artık herşey iyiye gidiyor denizin aslıyı kıskanması denizin mineden uzaklasması hersey süper inşallah dahada iyi olur efe sürersin ya


Comment posted by Anonymous
at 7/16/2007 5:57:00 PM
bu arada kanald'nin sayfasında bu özet yazmıyor acaba bu hafta yeni bölüm yok da tekrar mı var?


Comment posted by Anonymous
at 7/16/2007 5:17:00 PM
dizi süper oyuncularda.denizle aslı çok yakışıo umarım birlikte olurlar..


Comment posted by Anonymous
at 7/16/2007 12:23:00 PM
murat denizin babası


Comment posted by Anonymous
at 7/16/2007 10:19:00 AM
murat kim ya


Comment posted by Anonymous
at 7/16/2007 10:12:00 AM
evet balo gunu ınsallah aslı yı cook gusel yaparlar we denız aslıya asık olduunu ıyıce anlar ayrıca öss sabahında olacak suprızı cok merak edıyorum zaten mıne aradan cekılse cok iyi olacak ama enınde sonunda aslı ıle denız bır araya gelecek cunku fılmlerde asla kotuler kazanmazz...


Comment posted by Anonymous
at 7/16/2007 6:24:00 AM
keşke her gün yayınlansa bu yaz gününde bizim gibi tatile gidemeyenler için çok iyi olurdu ben balo akşamını bekliyorum deniz asıl aşık olduğunu aslıyı görünce anlayacak inşallah aslıyı çok güzel yaparlar bizi hayal kırıklığına uğratmazlar tüm dizi ekibini tebrik ediyorum inşallah hep böyle seviyeli gider diziyi saptırmazlar


Comment posted by Anonymous
at 7/16/2007 5:25:00 AM
bence sekizinci bölümde beklenenler olucak aslı ile deniz arasındaki kırgınlıklar biticek partide yakınlaşmalar sağlancak en büyük temennim bu umarım beklediğimiz yönde gelişir olaylar şu zamana kadar izlediğim en güzel gençlik dizisi dizi oyuncularına ve set ekibine çok çok teşşekür ederim


Comment posted by Anonymous
at 7/15/2007 12:39:00 PM
ya ben efe ve gönül hocanın birlikte olmasını istiyorum.ya abisi nerden cıktı ki,bence bu ikili böyle olmalı.aslı ve deniz süper bi ikili olabilir.ama mine sayesinde olamıyolar.neyse dizi süper oyuncular süper daha n olsun ki
ama efeye bayılıyorum...


Comment posted by Anonymous
at 7/15/2007 12:23:00 PM
öss sınav sonuçlarında kesin aslı kaznır.dizi süperrr


Comment posted by Anonymous
at 7/15/2007 11:41:00 AM
Bence bu bölümde aslı ve denizin arasındaki kırgınlık bitebilir.alpın sayesinde deniz aslıya icten ice bisak beslediginin farkına varacak.neyse atık persembe aksamı görürüz..............................


Comment posted by Anonymous
at 7/15/2007 7:21:00 AM
bence deniz aslı'nın kıymetini alp'e olan yakınlığını görünce dahada anladı olaylar iyice sarpa sarmaya başladı anlayacağınız:)
aslı ve deniz dizinin birbirine yakışan en tatlı çifti sonunda aşk kazanacak adım gibi eminim...mine de yapmış olduğu dalaverelerle ortada kalacak bu zamana kadar hangi dizide kötülüğün kazandığını gördünüz.dizi süper bütün oyunculara ve set arkası ekibe herkese çok teşekkürler biz gençleri de unutmayıp böyle güzel projeler yaptığınız için ellerinize sağlık:)))


Comment posted by Anonymous
at 7/15/2007 3:02:00 AM
ben mezuniyet töreninde olacakları merak ediyorum dizi süper


Comment posted by Anonymous
at 7/15/2007 1:54:00 AM
ben gülsevin...bu bölüm de muhteşem olacak eminim.öss sabahı olacakları çok merak ediyorum.aslı bence biraz daha yumuşayacak deniz e karşı,ne dersiniz???????????

Hiç yorum yok: