27 Temmuz 2007 Cuma

Kavak Yelleri 9.Bölüm Tekrarı

26 Temmuz Perşembe yayınlanan Kavak Yelleri dizisinin 9.bölümünün tekrarını youtube aracılığı ile izleyebilirsiniz.

1.Kısım 2.Kısım 3.Kısım 4.Kısım 5.Kısım
6.Kısım 7.Kısım 8.Kısım 9.Kısım 10.Kısım


Comment posted by Anonymous
at 9/21/2007 1:00:00 AM
ben ığdırdan bu mesajı atıyorum ben hemşireyim bu diziyi çok seviyor ve hiç bir bölümünü kaçırmıyorum ibrahimin kız arkadaşı çok şanslı ve onların dizideki dostlukları çok güzel hepsini çok seviyor ve başarılar diliyorum ALLAHA EMANET OLUN............


Comment posted by Anonymous
at 8/26/2007 6:13:00 AM
mrb ben deniz ıle aslıya bayılıyorum denız senın msn adresını nerden bulabılırım sana asık oldum ben optum mCx


Comment posted by Anonymous
at 8/26/2007 3:00:00 AM
slm ben yeliz lise 2 ye gidiyorum ya bende onlar gibi olmak istiyorum ha bide sizin msn nizi nerden bulabiliriz aslıyla denize bayılıyorum


Comment posted by Anonymous
at 8/24/2007 7:23:00 AM
Arkadaşlar......
Bu dizinin son yayınlanan bölümü 10 numaraydı...
Bütün sırlar su üztüne çıkyıoo ve herkess gerçekelri öğreniyoo....
aslı denizin ona aşık olduğunu...
deniz cananın babasından hamile olduğunu...
aslının annesiş cananın hamile olduğunu... ooooo neler oluyo nelerr


Comment posted by Anonymous
at 8/24/2007 6:46:00 AM
ya bi dizi super bi dizi inşallah kışın da dewam eder bu arada denize asığım deniz seni çokk sewiyorum rüyalarımdasın msn adresini wer lütfen efe seni de çok sewiyorum mineden gıcık kapıyorum aslıla deniz birbirine çok yakışıyo basarılarınızın dewamını dilerim


Comment posted by Anonymous
at 8/24/2007 4:18:00 AM
denizzz seni çok seviyorummmm hem çok tatlısın hemdeee çok yakışıklı seninle çıkan kızlar çok şanslıııı seni çok seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm


Comment posted by Anonymous
at 8/22/2007 7:43:00 AM
ben bu diziye bayılıyom ya perşembe günleri hayat duruyo benim için bu arada deniz cok çok çok çok geçmiş olsun hade başarılarınızın devamı gelir inşallah öptüm hepinizi teker teker


Comment posted by Anonymous
at 8/21/2007 10:03:00 AM
slm yine ben kavak yelerini cok seviyorum.deniz cekim sıra sında balkonde3n düşmüğşsün geçmiş olsun. kavak yeleri hayatım da izlwediğim en güzeldizi. kavak yelleri hiç bitmesin.başarılar biliyerek baybay diyorum.


Comment posted by Anonymous
at 8/21/2007 9:59:00 AM
merhaaba bn gönül kavak yelelrini cok sebviyorum.deniz,efe,ve aslı sizi cok seviyorum.başarılar dilerim:D


Comment posted by answer
at 8/21/2007 7:14:00 AM
mükemmel ötesi bi kurgu.bu dizi bagımlılık yapıor.kanal bu diziyle kalite derecesini yükseltmiş oldu.her gencin hayatından bi parca bulabilecegi bir dizi. tebrikler...

başarılarınızın devamını dilerim...


Comment posted by Anonymous
at 8/20/2007 7:07:00 AM
KAWAK YELLERİNE BAYILIYORUZ HİÇ BİTMESİN!!!EFEYEDE ASLI GİBİ GÜZEL BİRİNİ BULUN:)EFEYİ ÖPÜYORUM MUCCCCCCKKKKKKKKK:D


Comment posted by Anonymous
at 8/20/2007 7:05:00 AM
efe sana bayılıyorum
aslında aslıyla sen daha çok yakışıyosun çok tatlısın!!!!seni tanımayı çok isterdim!!!öpüyorum muckkkkkk


Comment posted by Anonymous
at 8/19/2007 6:11:00 AM
kavak yelleri çok güzel bir dizi çok seviyorum denizle aslı inşallah beraber olurlar deniz mineyi tamamen mineyi unutur efede kendinden büyüklere aşık olmasa daha iyi olur bence efenin abisi hocasına daha çok yakışıyor


Comment posted by Anonymous
at 8/18/2007 7:35:00 AM
yaaaaa denizler balkondan düşmüş dizide düştüler sandım gerçekmiş yaaaaa geçmiş olsun


Comment posted by Anonymous
at 8/18/2007 2:47:00 AM
SİZE Bİ ŞEY DİYİM SİZİN GİBİ DOSTLUK ARKADAŞLIK OLMAZ YA ÇOK İYİSİNİZ BENİM SİZİN GİBİ NE DOSTUM NE ARKADAŞIM NEDE SIRRIMI VERBİLECEĞİM KİMSE YOK SİZ MÜKEMMELSİNİZ


Comment posted by Anonymous
at 8/18/2007 2:30:00 AM
mine gerçekten yılan bir kıza benziyor koray filimdeki en yakışıklı çoçuk denizde idare eder ama ben aslı ile korayın beraber olmasssssssını çok istiyorum


Comment posted by Anonymous
at 8/17/2007 12:06:00 PM
ya ben aslıyı çoooooooooook seviyorum çok güzel ve çok tatlı inşallah bir gün onla karşılaşırız
[-DeWiL-]


Comment posted by selena
at 8/16/2007 9:29:00 AM
slm deniz seni sewiyorum mine denizin peşini bırak


Comment posted by Anonymous
at 8/16/2007 8:01:00 AM
bu diziye bayılıyorum bence çok eylenceli bşr dizi ben dizideki 4 baş rol oyuncusunuda çoook seviyorum hepsi rollerini çok iyi oynamış.onları görmeyi çoook isterdim


Comment posted by Anonymous
at 8/15/2007 2:36:00 PM
SLM EMOŞ BEN YORUMLARDA NEDEN HEP FİZİKSEL ÖZELLİKLER BELİRTİLİYOR Kİ ÖNEMLİ OLAN OYUNCULUK DEĞİLMİ İNSANLAR GÜZEL YADA ÇİRKİN OLMUŞ FARKEDERMİ BAŞARILI OLSUNLAR YETERKİ SONUÇTA KENDİLERİNİ GÖRSEL OLARAK DEĞİL OYUNCULUK ANLAMINDA GÖSTERİYORLAR.BU DİZİ ÇOK HOŞ BÖYLE DEVAM ETSİN ARTIK GİDİŞATIDA İZLEYEREK GÖRCEZ.İBRAHİME VE ÜMİTE GEÇMİŞ OLSUN İYİLER SANIRIM....


Comment posted by Anonymous
at 8/15/2007 12:43:00 PM
şu aslıya çirkin diyen arkadaş senin sen çokmu güzelsinde fısyık gibi kıza dil uzatıyosun o arkadaşımın dediği gibi sen önce bi aynaya bak canım kendini beğenmiş ukalaaaaa zaten sende zevk olsa öyle şey yazmazdınn kıskanıyosunda ondan öyle diyosun dimi kıskananlar çatlasın geri zekalı nolcak


Comment posted by Anonymous
at 8/15/2007 8:40:00 AM
ya bu dizi sper bence diziye renk katan tek biri var efeeeee denz bence tam bi ahmak yanı başndaki aslıyı grmüo yada grüoda çaktırmıo ya ne olursa olsun en tatly and sempatik efeee (kaygısız)...:D:D:D


Comment posted by Anonymous
at 8/15/2007 3:38:00 AM
ya valla arkadaşlar ben denizin yerinde olsam mine gibi hem çirkin , hem de nankör birini asla affetmem ama deniz mine yüzünden aslıyı farkedemiyo maalesef ama ben inanıyorum bi gün farketcek bu arada ibrahim kendirci ve ümit olcaya gecmiş olsun diyorum kendilerine iyi baksınlar gercek hayatta da olsa mineye deymezzz...


Comment posted by Anonymous
at 8/15/2007 3:35:00 AM
ya arkadaşlar ben ibrahim kendircinin msn adresini biliyorum hatta konuştuk bile ama dizi nedeniyle kamera açamıyo eğer biri beni işletmiyosa gercekten konuştupk size de msnsini verebilirim msnlerinizi yorumlara yazın lütfen doğru söylüyorum ..


Comment posted by Anonymous
at 8/15/2007 3:32:00 AM
ya arkadaşlar ben de kavak yelleri dizisini çok ama çok seviyorum dizide minenin güzel yada çirkin olması önemli değil deniz için iyi olsun aslı gibi denize yeter zaten deniz gibi harika birine de zaten aslı gibi güzel bi kız yakışır aslıya ve denize çöirkin diyen bence bi aynaya baksın cnm


Comment posted by Anonymous
at 8/14/2007 12:20:00 PM
ay ben şu aslıya gıcık oluyom allahım ne sinir bi tip o öyle yok neymiş de deniz de diğer erkekler gibiymiş üstelik baloda bence çok çirkindi öyle övüldüğü gibi değil yani tamam kız güzel ama bazen iğrenç çıkıyor bazen güzel çıkıyor mesala mine ilk geldiğinde çilli çilli çok çirkindi bir de moda mı ne ise nerdeyse bğtğn dizilerde başrol çirkin kıza veriliyor


Comment posted by ada
at 8/13/2007 4:15:00 AM
artık denizde aslıya sevdiğini söylesin ya minede kıskançlıktan çatlasın:)dağdan gelip bağdakini kovmakta ne oluyomuş anlasın


Comment posted by gülay
at 8/12/2007 7:52:00 AM
süper bi dizi ilk defa hayatımda bu kadar keyfli bi dizi izliyorum..lütfen bitmesin bu dizi...aslı .efe ,deniz hatta mine bile süper karakterler... keşke hergün yayınlansa..


Comment posted by Anonymous
at 8/11/2007 2:10:00 PM
bence efe daha tatlı dıyorum..denizle aslı yakısmıyo bence..siz rol icabı onları yakıstırıyosnz...efeeeeeeee cok tatlısın..


Comment posted by Anonymous
at 8/11/2007 10:59:00 AM
ya bu dizi harika aslıya efeye we denize bayılıyorum deniz artık aslıyı sewdiğini belli etse çok güzel olucak bu arada deniz kaza geçirmiş bir an önce iyileşsinn:(


Comment posted by Anonymous
at 8/10/2007 12:06:00 PM
kavak yellerini begenerek izliyorum bu dizide rol almayı cok isterim ben bursadan osman 17 yaşındayımm cep numaram 05352608401 haber beklicemm yönetmenimizden beni begeneceğinize inanıyorumm


Comment posted by Anonymous
at 8/9/2007 3:43:00 PM
02642713703sakaya


Comment posted by Anonymous
at 8/9/2007 3:42:00 PM
ben de orda bir röl de oynamaktan kıvanç duyacağımdan gönlümden eminim bana orda bir röl verirseniz.Çok memnun kalarım ben sakayada oturuyorum evimin adresi semerciler mahalesi no29 kat2sakarya adapazarı hoşçak alın


Comment posted by Anonymous
at 8/9/2007 3:36:00 PM
ben hiç kaçımadan izlerim ben sakaryada oturuyorum ben de o dizide bi rölde oynamak isterim ben engin kobaz telefo numaram ev 02642713703


Comment posted by gözdeeeeeeeeeee
at 8/9/2007 10:44:00 AM
bence mınenn eskı sevgilisi gelsn aslıya asık olsn
mıne kıskanr ona gerı doner denızde aslıya asık olsn yaz tatiline gıtsnler 3ü.orda efe sevgıli bulsn ama mine harıc hıcbıri dızıdn cıkmasn.


Comment posted by Anonymous
at 8/9/2007 8:44:00 AM
ya bu dizi süper ya
hayatımda hiç bu kadar güzel bi dizi izlemedim deniz ççççççoooooookkkkkkkkkkkkkkk tatlı ya aslıda güzelde mine daha güzel bence... ama deniz ve mine daha çok yakışıyolar ama bende aslıyla denizin olmasını istiyorum nese herkse selem


Comment posted by buse
at 8/8/2007 1:57:00 PM
bnde choq seviorum kavak yellerını süper bi dizi tam liselilere göre.herkes süper oynuo.bnce aslıyla deniz olmalı.çünkü onlar choq yakışıolarf birbirlerine.efe de çok tatlı hele gülüşü şakalrı espirileri süper.bnce mıne hakkında kötü düşünmeyelim.ama dizide öle birisi kötü belkide ii birisidir.bu dizi qercktn cok gusell


Comment posted by Anonymous
at 8/8/2007 6:20:00 AM
yha aslı süper bir kıs ne olur efe diziden ayrılmasın deniz seni çok seviyorum o günküü otobüs yolculuğumuzu unutmıycam tam rakamdaki koltuktaydın herseey rağmen uykusuz kalıp on altı saat seni izlemek güseldi hele sana sorduğum ibo senmisin sorusunun karsısında surat ifaden tabi heyecandan nasıl toparlıycağımı sasırmıştım ibrahim kendirci demek istedim demiştim :d yanımdaki tarih öğretmeniyle ve seninle sohbet ede ede gelmiştim ki henüz üç hafta oldu seni çok sviyorum hemde çok aslıyıda efeyideurlaya gel miştim ordada görmüştüm süpersiniz yanız mineyi suclayanlara söle bir sey sölemek istiyorum yha o rolü aslı oynuyor aslının rolünüdemine oynuyor olsaydı bu sefer aslıdan nefret ederdik değilmi ne dersiniz? efe aslı ve denis sizi seviyorum her gece fotoğraflarımıza bakarak uyuyorum:d öptüm hepinizi pai!


Comment posted by avukat duygu
at 8/8/2007 3:29:00 AM
kendimi buu diziyi izleyince lise yıllarım aklıma geliyorr kendimi aslının yerinde hissediyorum hepinize başarılar


Comment posted by Anonymous
at 8/8/2007 3:26:00 AM
BENCEDE DİZİNİZ HİÇÇÇÇÇÇÇÇ BİTMESİNNNNNN ASLIII DENİZ VE EFEYE BAYILIYORUM


Comment posted by Anonymous
at 8/8/2007 3:24:00 AM
bence bu bölümü müthiştii efe ayrılmasın deniz ise aslıya aşık ama deniz bunu fazla belli edemiyor en sonunda denizle aslı sevgili olsunlar mineyle deniz sevgili olmasınlar korayın bilanı suya düştü ona çok sevindimm en sonunda hayal ettikleri gibi üç arkadaş istanbulla gittsin ve büyük adam ve kadın olsunlar efe ise babasının yüznünü kara çıkarsınn dizinzzz mütthhişş
HEPİNİZE BAŞARILARR


Comment posted by Anonymous
at 8/6/2007 2:34:00 AM
ya arkadaslar efe hiç bi yere gitmez yolda karşilastığı kızla sevgili olcaklar ilerde görursnz :) deniz ve aslı çok yakışıo cok manyak bi kız aslı minede catlar yani onuda ordaki havalı çoçuk varya ona havale ediorm:)


Comment posted by buraq 17
at 8/5/2007 12:16:00 PM
slm millet bence gelecek bölümde efe kamyondaki kıza aşık olıcak zorunluda olsa ..... kavakyelleri17@hotmail.com isteyen eklesin konusalım


Comment posted by Anonymous
at 8/4/2007 5:21:00 PM
aslıya bayılıyorum mineye ise çok sinir oluyorum efe çok sempatik ve denizde dizinin yakışıklısı bu dizi biterse darılırım walla


Comment posted by Anonymous
at 8/4/2007 5:18:00 PM
süper bi dizi + aslıyla efeye bayılıyorum + denizle aslı birbirine çok yakışıyor bide aradan şu mine çıksa tam süper olcak...BU DİZİ HİİİÇÇ BİTMESİNNN..!


Comment posted by Anonymous
at 8/4/2007 10:22:00 AM
ARKADASLAR!!!! ÇAY PARTİSİNDE CALAN PARCANIN ADI NE COK HOSUMA GITTI.. BİLEN VARSA YAZSIN LÜTFEN...


Comment posted by doktor soner
at 8/4/2007 9:11:00 AM
walla super dizi ben efenın hayatı tiye alısına bayılırım ve kendi içinde ne kadarda buyuk dalgalanmlarla dolu oldguna. aslı güzelim aslı sen harikasın ya deniz senin kıymetini bilmiyo walla:D

dizi ekibine basarılar gercek bi saherser olmus bu dizi kendimi lise yılarında sanıyorum izlerken efenin yerine koyuyorum resmen kendimi aslında benziyoruzda:)


Comment posted by Anonymous
at 8/4/2007 7:20:00 AM
ya galiba ilerleyen bolumlerde aslı efeye asık oluck gbı bı durum warmısh olmasnn yaa cok sacma olur. boyle daha ii hem aslıyla denız cok yakısıolar...


Comment posted by Anonymous
at 8/3/2007 12:29:00 PM
ya ben çok beğeniyorum bu dziyi helede müzği beni yiyo hee!!!
bence orada efe süper bi tip
ve efe aslı ve denizin hikayaesi ni en ii arkadaşımla ben yaşıyorum bu harika bişey


Comment posted by Anonymous
at 8/3/2007 11:26:00 AM
ya ne dıyebılırımm kı spr bı dızı cok gsl bı dostluk var ama bunun farkında dgller efeye gelınce bayılıyorum ona ya spr bı ınsn aslı cok gzl bır kız denız cok yakısklı mıne ıse guzel ama(hıc sevmıorum )denızde aslıya asık ama bunu ne zmn anlıcak bılmıorum


Comment posted by nurgül
at 8/3/2007 7:03:00 AM
yaa bu diziye bitiyorum yazın tek eğlencem bu süper bişi...deniz ne zaman mineye hayır demesini öğrenecek.ne zaman aslıya açılacak çok merak ediyorum.hepsi çok tatlı hiç bitmesin...


Comment posted by Anonymous
at 8/3/2007 6:53:00 AM
ya onuncu bölümün tekrarını ne zaman koycaksnızzz bi türlü koymadınız yhaa


Comment posted by Anonymous
at 8/3/2007 5:48:00 AM
ya aslı ve deniz gerçekten birbirine çok yakışıyo ama mine cadısı olmasa her şey daha güzel olur almanyalı barbie gitsin


Comment posted by Anonymous
at 8/3/2007 4:21:00 AM
ewet aslıyla deniz birbirine yakışıyo mine çekilsin aradan


Comment posted by ahmet
at 8/3/2007 12:59:00 AM
öncelikle şunu söylemeliyimki dağhanı görünce bu diziyi izlemek istedim yani efeyi onu sinek tv den biliyorum neyse yaşım burada mesaj yazanlardan az da büyük olsa bu dizi benim içimi kıpır kıpır yapıyor eski lise çağlarımıza döndürüyor bizi çok hoş bir duygu dizinin bu kalitede devamını diliyorum.Bizi biraz da olsa bu büyük şehir istanbulun karmaşasından uzak tutan bu diziyi çok seviyorum beni başka yerlere götürüyor neyse hepsinin başaralırının devamını dilerim bu arada aslı ismi gibi gerçekten güzelin aslı herkeze byeeeeeee


Comment posted by Anonymous
at 8/2/2007 1:23:00 PM
çok güzel bir dizi çok seviyorum her zama izliyorum deniz ve aslı sevgiliolur


Comment posted by Anonymous
at 8/2/2007 12:14:00 PM
kavak yelleri dizisi ben ce cok oş deniz aslıya asık olunca minenin halini merak edioum valla o kız gider ülkasine inşşşşşşşş efe cok komiksin


Comment posted by Anonymous
at 8/2/2007 12:00:00 PM
ayyy yha bu dizi süperr bişi çok beğeniorummm hiç kaçırmıorumm aslıya bayılıoruumm efe de çok komikkk aslı sadece partide diiil her zamn çok hoşşş


Comment posted by Anonymous
at 8/2/2007 11:46:00 AM
abi ben efye baylıyorum gercekten rolunu iyi kapmıs herkes hakkını veriyor ama efenin yeri ayrı diziye baska bir renk katıyor
aslı partide cok talı olmussun


handsome_akbal@hotmail.com


Comment posted by ...::::MmEeLlEeKk:::...
at 8/2/2007 4:43:00 AM
bnce alple aslı birbirine daha çok yakışıyor ama denizle aslının çıkmasını isterdim.


Comment posted by kaidr büyük
at 8/1/2007 5:10:00 PM
ben hayatımda bır dızı ızlerken bukadar zefk almadım super bir dizi bunu yapan ve duzenleyenlerı kutluyorum ozellıkle efe kardesıme hayatında sureklı başarılı olmasını dılıyorum ve dualarıms enınle sana bu karakter cok yakısıyor ua_rize@hotmail.com efe burayı belkı okursun msn mı eklemenı dort gozle beklıycem kardes


Comment posted by asuuu
at 8/1/2007 2:38:00 PM
yha su mine varyha cook güsell onuhn kadar güsel olmak isterdm...tabi ki aslı da güsel efe ve deniz ide cok begeniorum diziden kimse ayrılmasın please...hepsine kucaaaakk dolusu öpücükllerimi gönderiorum sizi coookkk sewioruz:))


Comment posted by Anonymous
at 8/1/2007 1:06:00 PM
arkadaşlar kavak yellerindeki kişilerin msni sizde var mı. sanırım birinde pelininki varmış. onu versenizya


Comment posted by Anonymous
at 8/1/2007 12:21:00 PM
ya arkadaslar su 10. Bölümü Yarin 4444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444 gözle bekliyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmm.......


Comment posted by Anonymous
at 8/1/2007 6:36:00 AM
ya aslıyı çok seviyorum umarı aslıyla deniz birleşir minede gitsin kendine denizin dışında başka eğlencek birini bulsun hem mine niye istanbul a gitmek istiyo bi ara çok mereaklıydı almanyaya dönmeye gitsin paşa paşa almanyaya ya efeninden aşktan yana gülsün yüzü gönül dışında bi kız çıksın karşısına bu dizi çok güzel yazında kışında izleriz valla hiç bitmesin...


Comment posted by efe hayranı ben...
at 7/31/2007 4:32:00 PM
yaaa bu bölüm harikaydı ben bu kadar güzel bi dizi görmedim kardeşim yaa aslıya bayılıyorum mineye sinir oluyorum denizi seviyorum efeye bayılıyorum ama efe ayrılmasa keşke diziden keyfi gider efe ayrılma lütfennnnnnnnnnnnnnnnnnnn


Comment posted by Anonymous
at 7/31/2007 12:13:00 PM
slm ben eda efeyi çççoooooooookkkk seviyorum sakın gitmesin çok tatlı gülüyorrrr


Comment posted by Anonymous
at 7/31/2007 6:50:00 AM
yaa bu dizi manyak bişii tatile girdi gireli hiç bir bölümünü kaçırmıyorum zaten kaçırılmaması gerekilen bi dizii ve artık aslı ile deniz birleşsin ve minede aradan çekilsin istiyorum ve efede kendine bi eş bulsun olmuyo ama:D:D:D


Comment posted by Anonymous
at 7/31/2007 6:36:00 AM
bende en çok aslı deniz ve efeyi beğeniyorum. mineden nefret ediyorum inşallah össyi deniz aslı ve efe kazanır mine kazanamaz 3 ü istanbula gider ama fe kazanamaz herhalde yazarın işine kalmış bişey. inşallah yakında deniz ve aslı olur.9. bölümde aslı çok güzel olmuş.minede çok iğrenç.


Comment posted by Anonymous
at 7/31/2007 5:08:00 AM
bende denizin artık aslıyla ilgilenmesini çok istiyordum ve sanırım öyle olucak


Comment posted by Anonymous
at 7/31/2007 4:43:00 AM
ya ben bu diziye bayılıyorum.Aslıyla deniz birbirine çok yakısıo.Mine de bi aradan çekilse çok güzel olacak.Denizin aklını karıştırıyor.Her hafta sabırsızlıkla bekliliyorum diziyi.kAVAK YELLERİNİ İZLEYEN DOĞRU YOLDA


Comment posted by Anonymous
at 7/31/2007 3:11:00 AM
ben burada denize bayılıyorum ama beyfendimiz gidiyo inatla aslıya mineyle iyi anlaş diyoo yaa bu nası bi olaydır arkadaşlar bu arada efede çok tattlı hele gülüşü..:):):):)


Comment posted by Anonymous
at 7/31/2007 2:01:00 AM
pelin seni seviyoruuuuuuuuuuuuuuuuuuuummmmmmmmmmmm


Comment posted by Anonymous
at 7/30/2007 4:56:00 PM
walla ben persembeleri iple cekiyorum ama efenin sinavi beni cok uzdu beklemiyordum ve de bence asliyla alp beraber olmali


Comment posted by Anonymous
at 7/30/2007 10:34:00 AM
slm...bana göre çiftler:
*Aslı-Deniz
*Efe-yOK
*Efenin ABİSİ-Gönül
*mİNE-Alp

Efe her zamanki gibi yanlız:)bu arada efenin en son bölümdeki "Yeminimi bozdum uleyn!!!" sÖzünü tekrar yayımlayın...wallaha süperdi yha...


Comment posted by Anonymous
at 7/30/2007 8:17:00 AM
slm bence aslı yla deniz çok yakışıyolar onları sevgili yapmanız lazım mine de kıskancından çatlasın
efe de kendine bi sevgili bulsun


Comment posted by hastasym bu diznn
at 7/30/2007 7:19:00 AM
uffff ya efe hiç bi soruyu yapamadı.Ya aslıyla deniz giderse efede kalırsa.Efe olmazsa di
zinn komikliği azalr. efe aslı ve deniz hep birlikte bi yerlere gtsnler.dizi çok karştı ya dehşet bişi yani.(A=FATİH ÜREK)HAHAAA


Comment posted by Anonymous
at 7/30/2007 4:02:00 AM
kavak yellerının hiç bir bolumunu kacırmıorum gercekten cok manyak bi dizi cok hosuma gıdıooo.aslı gercekten cok gusel olmustu mınede gusel olmustu ama aslı daha da gusel olmustu zaten normaldede cok tatlı bi kız baloda daha da tatlı olduuu:)


Comment posted by BERKAY SALTAN
at 7/30/2007 2:50:00 AM
YA bence efe çıkmıcak çünkü dizinin resminde 4'ü wardı insallah öle kalır ben aslıyla efeyi çok seviyorum.Deniz Aslıyı hak etmio ben olsam kullanma mevzusundan sonra minenin yüzüne bakmazdım 9. bölüm müthişti mine nin pahalı die alamadıgı elbiseyi aldılar ÇOK GÜZEL OLDU ASLI


Comment posted by Anonymous
at 7/29/2007 10:12:00 AM
merhebe ben kavak yellerini çok seviyorum.hele 10. bölüm cok güzel olmustu.aslı bölümün sonunda cok güzel olmustu.bomba işaalah patlamaz.en cok ta ben efenin hayaline güldüm.


Comment posted by Anonymous
at 7/29/2007 9:47:00 AM
TATLI KIZLAR BİZİZ
meraba biz kavak yelleri hayranıyız
aslı ve denizi ayırmayın mine yi de gönderin gitsin efe çok komik kalsın o o olmasza dizini tadı kaçar metin ile gönül birleşsinnnnnn aslı deniz ve efe üçlüsüne gerçek ve dizi hayatında başarılar diliyoruz çok güzel oynuyorlar hep böyle olsun bu diziyi 2008 kadar getirin biz hep izleriz merak etmeyiniz aslı sen çok güzel bir kızsınnnnnnnn denizlede yakışıyorsunuz ama deniz seni haketmiyor senin gibi bir güzeli bırakıp muşmula suratlı mine ye gidiyor burnunun ucundaki güzelliği farketmiyor hadi sana bay kendine iyi bak görüşmek üzere canım mmmmmmmmmmmmmmm............


Comment posted by kokoş cadı
at 7/29/2007 4:58:00 AM
ya bence deniz arada kaldı. çünkü duygularını daha kendine bile anlatamadı. bnce aslıyı sevio zaten minede şeytanın teki ondan birşey olmaz düzelemez o psikopat o psikopat:) nese çok güzeldi bu bölüm ama efe ayrılmasın yaaaaaaaaa:( o da çok yakışıklı ve çok komik ya tam bnm tipim o çocuk nese byyy:)


Comment posted by mine
at 7/28/2007 3:17:00 PM
çok kaliteli bi dizi herkesi tebrik ediyorum çünkü herkes çok başarılı ama özellikle aslının oyunculuğu çok güzel izmirden gitmesinler çok üzülürüm umarım hiç kışa da devam eder.


Comment posted by Anonymous
at 7/28/2007 10:59:00 AM
aslı çok güzeldi
deniz çok salak bir çocuk karşısındaki güzelliği yıllarca görememiş
mine de kıskançlığıından çatladı


Comment posted by Anonymous
at 7/28/2007 10:40:00 AM
ya kavak yelleri süperrrrrrr bi dizi bayılıyom bu diziye ailecek izliyoz
ya ben aslıya bayılıyom baloda süperdi, efe de çok komik ya, deniz zaten çok yakışıklı,mineyi de hiç sevmiyom cadı gibi


Comment posted by Anonymous
at 7/28/2007 10:35:00 AM
Bnce aslı ile deniz birbirine çok yakışıor. zaten denizde ilerleyen bölümlerde anlıyor aşık olduunu ama mine yine mineliğini yapıp onların arasını bozar.İnşallah efe de ayrılmaz zaten ayrılırsa dizini tadı kalmaz.


Comment posted by Anonymous
at 7/28/2007 8:18:00 AM
dizi harika arkadaşlar aslı efe ve deniz bu film için harika oyuncular bence dizide mine denize daha çok yakışıyor bana kızcaksınız aslı daha yakışıyo diye ama mine aslı gibi iyi bir kız olsa tam denizlik bu arada efe de harika esprilre yapıyo :D bye


Comment posted by Anonymous
at 7/28/2007 7:16:00 AM
ya süper bu dizi hele aslıyla denize bayılıyom:)ikisi çok yakısıyo...


Comment posted by Anonymous
at 7/28/2007 6:34:00 AM
9.BÖLÜM COK GÜZELDI 10.BÖLÜMÜ İPLE CEKIYORUM
VE PELİNİ COK SEVIYORUM BASARILAR


Comment posted by Anonymous
at 7/28/2007 6:16:00 AM
merhaba ben kavak yellerinı cok seviyorum.hele 10. bolum cok güzeldı.kuzenımle en cok efenın hayalıne gulduk.aslı bolum sonunda cok guzel olmustu.bence denızle aslı cok yakısıyarlar.bolumdekı efe cok kamık.hep sızın sakınızı dılıyom.


Comment posted by Anonymous
at 7/28/2007 5:35:00 AM
aslı süper yaaa denizle aslı çok yakışıyo bayılıyorum aslıya efe hepsinden bi ayrı :)


Comment posted by Anonymous
at 7/28/2007 1:33:00 AM
slm ben du diziye bayılıyorumgelecek haftayı iple çekiyorum oyuncuları çok beyeniyorum nekedar da deneyimli olmasakar da rollerini çok güzel yopuyorlar özelliklede (efe)karekterini çok beyeniyorum ve (aslı) yı dizinin müzügü bi harika sıra denize gelince ne istediginie karar vermiş deyil tabi bide mine var dizinin ilerleyen bölümlerin de 4 lü gurup olcaklardır


Comment posted by Anonymous
at 7/28/2007 12:35:00 AM
arkadaşlar dimi ya aslı bu 9.bölümde parti için giydiği elbisede kendiside süperdi.ayrıca mine güzel olmuştu


Comment posted by Anonymous
at 7/27/2007 4:24:00 PM
ya bence de bu haftaki bölüm süperdi aslı çok güsel olmuş ama efe gitmesin yaa bayılıyorum ben ona:))))) efe nolurr gitmee seni sewiorummm:))))


Comment posted by Anonymous
at 7/27/2007 3:05:00 PM
ya bu haftaki bölüm süüppeerrdi aslıya bayıldım minede çatladı ama ne yapsın aslı gibi güzel değil deniz artık gözlerini açsın efe gitmesin


Comment posted by Anonymous
at 7/27/2007 2:17:00 PM
ya önemli olan dış güzellik değil ki Aslı da DIŞ GÜZELLİK DE VAR.
asıl önmli olan insanın içinin güzel olması...tamam,Minenin güzel olmasına da katılıyorum ama aranızda Minenin davranışlarının doğru olduunu söyleyebilen var mı?
samimi olarak söyleyin lütfen...
Mineye kötü demiyorum.ama sadece davranışlarını onaylamıyorum...
MESELA:Minenin eski sevgilisi Mert şimdi Mineye geri dönmek istese bence Denizi anında bırakır...ya da yine Denizle oynamaya başlar...ben gül...


Comment posted by Anonymous
at 7/27/2007 1:58:00 PM
allahım ya denize bayılıyorum mANyak yakışıklı keşke sevgilim olsa aslı güzel ama mine kadar deyil aslının burnu çok büyük ama 9.bölümde güzeldi aslıyı burnu bozyo yoksa oda güzel ben mineyi çok seviyorum manyak güzel fıstık gibi maşallah nazar deymesin cillop gibi walla bayılıom ona efe ise pek yakışıklı deyil ama tatlı we komik hemde çok komikk ama gönül ona yakışmıyor abisine daha çok yakışıyor...


Comment posted by Anonymous
at 7/27/2007 1:22:00 PM
YA DİZİDEN KİMSENİN ÇIKMIYCAĞINI SÖYLEYEN ARKADAŞ:
nerden biliyo.baska bildiklerin varsa söyle lütfen catlamayalım burda dimi.ya bence msjlar azaldı hadi KAVAK yelleri için baslayalım yorum yollamaya....
Pelinin ve diğer oyuncuların msn ini yayınlarsanız çok sevinirim...


Comment posted by Anonymous
at 7/27/2007 11:50:00 AM
şuan bu sitede olanlar neden mesaj atmıyo


Comment posted by Anonymous
at 7/27/2007 11:49:00 AM
yok öyle bişey kimse diziden ayrılmıyo kesin bilgilerim var bu arada bende pelinin msnsi var ama açççmıyo artık


Comment posted by Anonymous
at 7/27/2007 11:46:00 AM
şey ya sizce mine güzelmi görmesek gerçek zanetcez yani demekki bulunduğu her ortamda göz kamaştırmıyomuş kendini beğenmiş


Comment posted by Anonymous
at 7/27/2007 10:14:00 AM
Aslı zaten güzel ve bu bölümde daha güzel olmuş.Çok güzel bir dizi başarılar dileriz...


Comment posted by çitos:):)
at 7/27/2007 9:51:00 AM
Dizi ilk günden beri çok güzel. Karakterlerden birisinin ayrılması dizinin sihrini bozar. Madem ayrılmak gibi bir düşünceleri oluyo oyuncuların baştan dizide rol almasınlar. Bizide izlemesi zevkli olan bir diziden mahrum etmesinler...


Comment posted by Anonymous
at 7/27/2007 9:17:00 AM
ya umarim efe diziden ayrilmaz diziye baska bir guzelik katiyo efeee diziden sakin cikmaaaaaa seni cooook seviorum


Comment posted by Anonymous
at 7/27/2007 8:34:00 AM
ya aslı cooooooook güzel olmus bayılıyorum ona ınşallah denizle ilerleyen bölümlerde sevgili olurlar bu diziyi cooooooooooooooooooook seviyorum


Comment posted by Anonymous
at 7/27/2007 7:55:00 AM
bütün bölümleri gibi bu bölümde çok güzel olmuş ayrıca aslıyı ve efeyi çok begeniyoruz....


Comment posted by Anonymous
at 7/27/2007 7:52:00 AM
vallah bu haftaki bölüm süperdiiiiiiiiiii. Hele Asli cok güzel olmustu filmin sonunda,
Mine bence asliye kiskaniyor, ve Denizde malesef Asliya asik oldugunu görmüyor. Efeye cooooooookkk üzülüyorum, filimden insallah hic cikmaz cünkü o cok komik birisi keskede sinavi basarsaydi ve Asli, Denizlen Ünüversiteye beraber gitselerdi. Denizi cokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorummmmmmmmmmmmmmmm.


Comment posted by tweety
at 7/27/2007 7:41:00 AM
yaaaaaa ben bu mineden nefret ediyorum ama deniz,aslıve efe harika hele fenin gülüşü beni öldürüyo aslı baloda süper olmuştu mine çatladı kıskançlığından denizde bayıldı bence denizde aslıdan hoşlanıo ama mine sürekli aralarına giriyo her bölüm gibi bu bölümde harikaydııı........


Comment posted by Anonymous
at 7/27/2007 7:20:00 AM
ya bu haftaçok güzeldiii ya bide aslının baloda ki kıyafeti ile olan resimlerini bu siteye koysanız çok güzel olur lütfennn..perşembe günlerini iple çekiyorum...


Comment posted by Anonymous
at 7/27/2007 7:17:00 AM
ya efe gitmesin yaaaa...diziden çıkmaz dimi?
10 bölümde ayrılmaya baslıcaklar mı diyosunuz yani...
aslı da herseyi dert ediyo yani...korayın planları suya düşüyomuş çooooook sevindim...
bi de şu aslı gerçekten güsel olduunu anlasa çok süper olcak....
DENİZ AŞIIIIIIIIIIIKK:-)
(ama ASLIya)


Comment posted by Anonymous
at 7/27/2007 6:14:00 AM
yaa ben bu denize efeye ve aslıya bayılıyorum.keşke bütün dostluklar onlarınki gibi olsa.bu arada bu haftaki bölümü süperdi bayıldıııııııım.aslı süper olmuş baloda.mine kıskançlığından çatladı.deniz gözlerini aslıdan alamadı. ben ce bunlar kısa sürede sevgili olurlar. ama mine yine yapçağından geri kalmaz.intikam alır.görürsünüz bak.byy

Hiç yorum yok: