8 Haziran 2007 Cuma

Kavak Yelleri Dizisi İkinci bölüm

Kavak Yelleri Dizisi 2.Bölüm Tekrarı

1.Kısım 2.Kısım 3.Kısım 4.Kısım

5.Kısım 6.Kısım 7.Kısım 8.Kısım


Comment posted by Anonymous
at 9/16/2007 2:44:00 PM
aslı sen süpersin ama bence mine dizen biran önce ayrılmalı


Comment posted by Anonymous
at 9/15/2007 1:06:00 PM
slm babalar nbr siniz hayt nasıl gidey herkes kendine ii baksın değerini bilin hayatın ok mu arkaaşlar hadi cvp yazışıp kaynaşalım


Comment posted by Anonymous
at 9/15/2007 1:04:00 PM
slm bence mine de aslı da efe de deniz de bi harika hepsi süper oynuyorlar hepsini seviyorum şu ana kadar hiç bi bölümünü kaçırmamışım ben onlardan-- beni eklemelerini istiyom esmerzeynep_21@hotmail.com


Comment posted by Anonymous
at 9/15/2007 1:00:00 PM
slm herkese ben gül deniz msn mi eklerseen çk sevinirim lütfeeeeeeen beni kırma senin aşığınım sana hayranım ve seni seviyorum
anatolya_0303@hotmail.com


Comment posted by Anonymous
at 9/15/2007 12:54:00 PM
deniz seni çooooooooook seviyom bence aslı ile birbirinize çk yakışıyonuz harekete devam efe de bi başka canım hele o ağız mimikleri bi başka


Comment posted by Anonymous
at 9/15/2007 11:59:00 AM
slm bencede aslı çoooooooooook güzel bi kızzzz mine de hoş sayılır deniz e aşığım bu arada ben onun kadar yakışıklı görmedim benimle evlenirmisin


Comment posted by Anonymous
at 9/13/2007 4:04:00 PM
ben diziyi yeni izlemeye basladım keskede izlemeseydim.. çünkü ben mineye aşık oldumm... ya cok güzel hasta oldum keske hayatımda öle biri olsaa!


Comment posted by Anonymous
at 9/13/2007 11:59:00 AM
tabiki pinhani söylüyo bu arada efe ne olur benimle cık çok tatlısın aslı snde çok tatlısın snin yerinde olsam efeyi sewerdim ama deniz fene deil onun gülüşleri manyak mineyi boşwer o bi işe yaramaz


Comment posted by prenses
at 9/3/2007 5:35:00 AM
kavak yellerının muzıgını kım soluo ogrenebılırmıyım
:)))


Comment posted by KÜBRa
at 9/2/2007 8:43:00 AM
bu diziyi götüren iki kişi var oda dağhan la pelin onlar olmasa kesinlikle olmaz rollerini gayet başarılı bi şekilde egrçekleştiriyolar takdir ettim diğerleri bence role kendilerinden bişey katmıyo yani replik neyse o ha bu arada aslı(mine) çok güzel kötü kadın rolü oynar burdaki saf çocukları yeme rolü gitmemiş ona daha ağır bişi lazım mesela bi sinema filminde oynasa böyle bi rol 20 li yaşlarda daha olgun bi kişiyi canlandırsa daha iyi olur....


Comment posted by Anonymous
at 8/9/2007 5:30:00 AM
ilk olarak aslından başlamak istiyorum o gerçekten hoş biri ama fazla inatçı çıktı mine ise bence aslıdan daha güzel ama huysuzluğu bıurakıp en azından aslı gibi davranırsa denizi tavlayabilir efe gerçekten çooookkk sekerr ama tip malesef yok ama gerçekten harika rol yeteneği var denize gelirsek,yakışıklı ama ayna karşısında mimik hareketlerini gerçekten çalışması gerekli çünkü o yakışıklılığa bu mimik ve hareketler yakışmıyo gerçi efe de dudağını fazla yamultuyo ama neyse...


Comment posted by Anonymous
at 8/3/2007 12:04:00 PM
bence bu dizi çok güzel deniz çok yakışıklı onu çok seviyorum deniz kendine gel mineyi değil aslıyı tercih et deniz seni çokkkkkkkkkkkk seviyorum ayriyetten efede çok komik mine en sinir olduğum kızların içinde


Comment posted by Anonymous
at 7/26/2007 12:16:00 PM
ya birazdan kavak yelleri başlıcak sabırsızlanıorum ya biranönce başlasın aslı nasıl oldu çok merak ediorum bitanem ne güselde kuzuu dior:d haaadiidiii başla artık zaman geçmior yaaaaa:(


Comment posted by Anonymous
at 7/26/2007 12:10:00 PM
aslı sen çok güzel deniz sen yakışıklı minede allah için güzel kız huyları ii oolsaa EFEE SEN Bİ HARİKASIN BİTANEM BENİMMMMMM AŞKIMMM


Comment posted by Anonymous
at 7/21/2007 12:58:00 PM
ULAN ŞİYAR SEN TAM BİR HIYARSIN MİNE BELGRAD ORMANINDAKİ MAYMUNLARA BENZİYOR.BENCE ASLI BİRAZ UFAK TEFEK AMA YİNEDE GÜZEL.GÖZLERİNE HASTAYIM. SEVDA_MAVİ456@HOTMAİL.COM


Comment posted by Anonymous
at 7/19/2007 9:50:00 AM
BEN DİZİYE BAYILDIM...
ASLIYLA PELİN GÜZEL, İBRAHİMLE DAĞHAN YAKIŞIKLI...HERKEZ BUNU BÖYLE BİLSİN(ÇOK BAŞARILILAR)


Comment posted by Anonymous
at 7/8/2007 2:01:00 PM
ben denize bayılıyorum öle bi sevgilim omasını isterimm mine den nefret ediyorumm kendini begenmişş aslıı güzelll EFE ÇOK SEMPATİKK


Comment posted by yufus ve memiş
at 6/30/2007 10:14:00 AM
yaa aslı senı cok ama cok sevıyorum senın için izlıyorum dızıyı denız gıbı sana bır suru erkek var boşver kafana takma hem o senın dostun SANA BEN AŞIĞIM çok guzeksın efe çok guzel espırıler yapıyon ama çaktırmadan


Comment posted by Anonymous
at 6/30/2007 6:13:00 AM
ben efenin hayranıyım diğer dizi lerinide beğenerek izliyordum
SENİ ÇOK SEVİYORUM EFE
seninle çok tanışmak istiyorum
aşığım sana


Comment posted by Anonymous
at 6/30/2007 6:11:00 AM
bencede arkadaşlar yaa bu deniz mine de ne buluoo aslı daha güzel ama o salak mine yine denizin aklını çalmayı başardı bana biri kazık atacak ben geri ona dönermiyim bu deniz ne yaptığını bilimiooo hemen bilse iii olacak
aslı ve deniz çok yakışıyorlar bence....


Comment posted by Anonymous
at 6/30/2007 4:17:00 AM
ben denize bayılıyorum onu başka dizilerde de görmek istiyorum msn adresini yayınlarsan çok sevinirim
seni çok seviyorum


Comment posted by Anonymous
at 6/29/2007 4:35:00 AM
mine çok salak aslı güzel denizle aslı uyuyor mne aldatıor deniz sana bayılıyom sallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk mine


Comment posted by ters insan
at 6/20/2007 7:12:00 AM
cok supper bı dizi abi... efeye hayranım,denıze bayılıorum,aslıya tapıyorum...bn bole dızı gormedım.inşallah bn lıseye gıderken de bole kızlı erkeklı bı arkadas ortamım olur.ayrıca pinhani grubuna cok cok tesekkurler.arkadaslar flim baslamadan once reklamını izlemişler.hıc gusel bı dızıye benzemıor falan dedıler.2 gun snra flmı izlemişler ay cok gusel dedıler.


Comment posted by ask cocugu
at 6/20/2007 7:02:00 AM
cok gusel bı dizi...efeye hayranım.dizi yonetmenıne de tesekkur edıyorum.ama su mıneyı bogasım gelıor.4. bolumun fragnanını da izledim. mıne hala orda...lutfen mıneyı kovar mısınız???


Comment posted by Anonymous
at 6/20/2007 5:04:00 AM
seni seviyorum aslı çok güzelsin hele o gözlerine hastayım.minenin yaptıklarınada gıcık oluyorum.denizle ço yakışıyosunuz


bu arada biri şu şrkıyı sölesiiinnnn...................


Comment posted by Anonymous
at 6/18/2007 2:53:00 PM
adım dilara. kavak yelleri süper bir dizi.özellikle bn ibrahim kendirci yani deniz'e hayran oldum çok yakışıklı.pelin karahan'ı (aslı'yı) çok seviyorum.çünkü çok güzel bi kız.çok tatlı.hele o gülüşü çok güzel.tabi dağhan kulegeç'i unutmamak lazım.bence rolüne en iyi adapte olan tek kişi.sıcak kanlı,cana yakın deli dolu birisi.tam benim tarzım.şimdilik bu kadar hepinisi çok seviyorum
TEŞEKKÜRLER KAVAK YELLERİ
:):):):):)


Comment posted by Anonymous
at 6/16/2007 11:22:00 AM
merhaba arkdaşlar..ben kavak yelleri dizisinde yan oyunculuk yapıyorum(yan oyuncu diyolar bide ama öyle çok fazla rolümüz de yok arada bir oluyo :):) ) ben dizi tutulmazda yayından kaldırılır diyordum yayına girmeden önce çünkü çekimler çok yorucuydu.:):) zaten çekilirken de bukadar güzel bişeyin ortaya çıkabileceğini düşünmemiştim..(sıkıcı oluyor da..:))ibrahim kendirci(deniz) ve aslı enver(mine) çok sıcak kanlı insanlar..özellikle ibrahim çok iyi biri..

iyi seyirler..


Comment posted by hüseyin
at 6/15/2007 12:11:00 PM
aslı çok güzelsin yavrum o açık mavi gözlerin benim içimi yaktı sen bırak denizi bak ne güzel deniz de seni sevmio bırak sen onu gel bana istiosan ben sana geleyim hemde koşa koşa yavruuuuu kuşuuuum
:):):):):):):):):):):):):):):):):)
:):):):):):):):):):):):):):):):):)


Comment posted by büşra
at 6/15/2007 12:07:00 PM
efe manyak yakışıklısın sana aşığım sen bırak hocanı ben seni beklerim jnm bırak sen onu ondan sana hayır gelmez :):)


Comment posted by hüseyin
at 6/15/2007 12:04:00 PM
__________**************__________
___________************___________
____________**********____________
_____________********_____________
______________******______________
_______________****_______________
________________**________________
__________________________________


Comment posted by Anonymous
at 6/14/2007 7:19:00 AM
AsLı sANa aŞıĞıM...SeN DeNiZi FaLaN BıRaK NaPCaN OnU...Ya mİnENiN NeYiNi bEğEnİyOsUnUz mAkYaJ GüZeLi:P şİşman bİşEy.asLı oNa hEr HaLiYlE 10000000000000000000000000000000...basar:D seni seviyorum aslııııııı!!!


Comment posted by zeyno
at 6/14/2007 6:55:00 AM
yaa bence aslı çok şeker,mine de güzel ama bir kaç kilo fazlası war bide dizide doğruyu sölemek gerekirse ona uyuz oluyorum,efe gibi bir dostum olmasını çok isterdim,denize gelince;çok yakışıklııı!! lütfen antalya ya gelinnn:S


Comment posted by Anonymous
at 6/14/2007 5:49:00 AM
bende 8-Cliyim + dizinin yakın takipcisiyim eccc'e katılıyorum denize aşığımmm.mucxx


Comment posted by eccc
at 6/14/2007 4:28:00 AM
bnce harika bi dizi bz tüm sınıf olrk perşmbe gnleri saat 8de izliorz bide bence aslıda güzel midede denzde yakışklı efede arkdaşlr biraz dizideki karakterlere göre derğlndirolar
8-C SİZİ ÇOK SEVİORM..


Comment posted by Anonymous
at 6/14/2007 3:01:00 AM
süper bir dizi ya ama denizle aslı birbirlerine daha güze yakışıor ama mine nin malı güzel


Comment posted by Anonymous
at 6/14/2007 2:57:00 AM
kavak yelleri çok güzel bir dizi ama nerdeyse herkez mineyi sevmiyo ama belki gerçekte havalı ve kötü kalpli birisi deyildir.ben 11 yaşındayım ve efe ile aslıyı çok seviyorum.efeabi çok yakışıklı keşke seninle tanışabilsem.aslı abla ve keşke senin gibi olabilsem.
dizi nerde çekiliyo acaba çok merak deiyırum imzalı fotorafını alabil sem keşke.birde aslıyla denizi yanyana bir resmini çekebilsem aslı abla seni çok seviyorum çekme köy e gelin ozaman sizi görebilirim.


Comment posted by Anonymous
at 6/13/2007 9:06:00 AM
bizim gibi liseye baslayacak olanlar icin cok güzel bir dizi...


Comment posted by Anonymous
at 6/12/2007 2:12:00 PM
efe choq tatlısın yha hem tabi bizim lisenin mezunusun ;)


Comment posted by Anonymous
at 6/12/2007 10:47:00 AM
ÇOK YAKIŞIKLISIN DENİZ. ASLI İLE BİRBİRİNİZE ÇOK YAKIŞIYORSUNUZ ÇOKKKKKKKKK....


Comment posted by Anonymous
at 6/12/2007 10:46:00 AM
mne çok havalı bir kız ilk bölüde onu ok beğenmiştim ama 2. bölümde aslının denize yazdığı mektubu alıp okuyup aslıya vermemesi beni sinir etti çok kötüsün MİNE ÇOKKKKKKK....


Comment posted by Ahiskaliii
at 6/12/2007 9:26:00 AM
ooo dizi guzelde oyunclarda işş sammimi değiler bir kere

pelin anladı onu:)


Comment posted by ozan
at 6/11/2007 12:51:00 PM
ÇOOK GÜZEL Bİ FİLM YAAAA BU FİLME BAYILIYORUM EN FAZLA DA EFE VE MİNE YE BAYILIYORUM ONA AŞIK OLDUM MSN ADRESİMİ YAZMAKTAN İSTERDİM AMMA BUNU YAPAMAM MİNE SENİ ÇOOK SEWİORUM EFE SNDE ÇOK İİİ Bİ KANKA SIN DENİZ VE ASLIYA DA TEŞEKKÜRLER EDERİZ...(MİNE SENİ SEWİYORUM)


Comment posted by Anonymous
at 6/11/2007 6:55:00 AM
ya aslının hastasıyım çok güzel ve iyi kalpli.denize çok kızıyorum aslı gibi bir kız varken mine ile çıkılırmı hiç


Comment posted by Anonymous
at 6/11/2007 3:47:00 AM
İDEOLİMSİN MİNE SENİ ÇOOOOOOOOOK SEVİYORUM DENİZE ÇOK YAKIŞIYOSUN HAREKETLERİN VE TAVIRLARIN SÜPER


Comment posted by Anonymous
at 6/11/2007 3:19:00 AM
merhaba efeyi çok beyeniyorum onu çok seviyorum. mine okadar kötü deyil biraz havalı.deniz yakışıklılığıyla genç kızları televiyomun başına topladı.he efe bitmesine doğru kavga etti.o sahne beni yıktı. zaten aslı için ne diye bilirim o deniz mavi gözleri
herşeye değer.


Comment posted by Anonymous
at 6/10/2007 9:27:00 PM
Arkadşlar. 2.Bölümdeki şarkı
pinhani - Bir anda.
Sitedede görebilirsiniz şarkiyi. Sol tarafta.


Comment posted by cenk
at 6/10/2007 2:06:00 PM
arkadaşlar aslı müthiş bir kız...
gerçekten böyle bir ortamda okumak isterdim ben yatılı okudum.. aklınız varsa çocuklarınız yatılı okutmayın dizi harika. efe tam bir kanki denizde entel ama o da iyi. süper diziii bayılıyom


Comment posted by RAP MANİA
at 6/10/2007 1:36:00 PM
YA ABİCİM SÜPER Bİ FİLM OLMUŞ BNCE MİNE ÇOOOK HAVALI AMA BNCE BU SADECE DİZİ İÇİN GEÇERLİ DİYE DÜŞÜNÜYORUM VE GERÇEKTEEENNNNNNNNNNNN ÇOK GÜZEL Bİ KIZ MİNE ONA BAYILIYORUM NERDESE AŞIK OLDUM DİYEBİLİRİZ %100 SAFFFFF.ONUNLA TANIŞABİLSEYDİM ÇOKK İİİ OLURDU.ASLI YA GELİNCE O DA GÜZEL AMA EN ÇOK GÖZLERİNİ BEĞENİORUM.EFE YE GELİNCE ÇOOK İİİ Bİ OYUNCU VE ÇOK İİİ Bİ ARKADAŞ VE ÇOK YAKIŞIKLI DENİZE GELİNCE O DA ÇOK ŞEKER.İNŞALLAH BN LİSE OKURKEN BÖLE Bİ ARKADAŞ ÇEVREM OLABİLİR EMİNİM DAHA ÇOK UZUN Bİ SÜRE SEYRETCEZ.KANAL D YE ÇOK TEŞEKKÜR BÖLE Bİ YAPIM SUNDUĞU İÇİN DİZİ OYUNCULARINA BAŞARILAR(MiNe SeNi SeViYoRuM..)


Comment posted by Anonymous
at 6/10/2007 11:56:00 AM
ya bişey dicem aslı diyosunuz ya 2 tane aslı war minenin gerçek adı aslı dizdedekinin adı aslı:(gerçekad pelin)yorumları okuyunca kimi söylediğiniz anlaşılmıyor


Comment posted by Anonymous
at 6/10/2007 10:59:00 AM
film çok güzel ama mineyi hiçççççççççç sevmedim çok havalı aslı çok iyi bi kız deniz aslıya çok yakışıyosun onunla çık (gerçek hayatta olabilir ) sizi çoooooooooooooooooooooookkkkkkkk seviyorum


Comment posted by syriana
at 6/10/2007 10:41:00 AM
mine deniz'e hiç yakışmıo deniz'i asıl hakeden aslı ve aslı her haliyle güzel mine gibi süs biberi diil ...ayrıca efe ye hastayımmm ona aşık oldm seni seviyoruuuuum efeeeeee:/


Comment posted by Anonymous
at 6/10/2007 4:41:00 AM
yaaaaa arkadaşlar şimdşi güzelliği ve aşkı bırakalımda şu şarkıyı bulalım lüffen isminii bana söleyin noolur


Comment posted by Anonymous
at 6/10/2007 4:38:00 AM
ya arkadaşlar 2. bölümün sonuda bi şarkı vardı onun ismini bilen varmıı?


Comment posted by NIC39
at 6/9/2007 6:20:00 PM
Aslı gerçenten dizideki en $eker en tatlı en güzel we herkese lazım olsan bir arkadaşsın.

SeNi SeViYoRuM

____##########*________________________ __*##############______________________ __################_____________________ _##################_________**##*______ __##################_____*##########___ __##################___*#############__ ___#################*_###############*_ ____#################################*_ ______###############################__ _______#############################=__ ________=##########################____ __________########################_____ ___________*####################=______ ____________*##################________ _____________*###############__________ _______________#############___________ ________________##########_____________ ________________=#######*______________ _________________######________________ __________________####_________________ __________________###__________________
___________________#_______________


Comment posted by Anonymous
at 6/9/2007 2:54:00 PM
yha arkadaşlar yha 2.bölümün sonunda hani denizle mine öpüşürken bi şarkı çalıodu yha o pinhani'nin hangi şarkısı??!!!nolur yardım edin yha şarkının adı ne...


Comment posted by Anonymous
at 6/9/2007 1:10:00 PM
ya abicim deniz ile aslı çoqq yakışıo ama deniz kör gibi görmüo yanındaki dünya güzeli kızıı....


Comment posted by Anonymous
at 6/9/2007 12:12:00 PM
denizzz çok yakışıklısın aslıyla daha çok yakisıyorsun mine çok kendını begenmiş biri ıyy


Comment posted by Anonymous
at 6/9/2007 11:42:00 AM
efe çok tatlı ben onun ismini duymuştum ama hiç görmemiştim ilk defa bu dizide görüyorum çok tatlıymış çok güzel bi seçim bence bu diziye renk katmış mine biraz o rengi bozuyo ama olsun şeker biri efe


Comment posted by deniz ve aslı'nın hayranı dedi ki...
at 6/9/2007 11:37:00 AM
deniz çok yakışıklı birisi mine ona hiç yakışmıyor aslı daha çok yakışıyor ben aslı'yı daha çok sevdim ve bu dizi'ye bayıldım bu diziyi kuranlara çok teşekkür ediyorum mine kendini beğenmişin teki gıcık bir tipi var aslı ondan bin kat daha güzel


Comment posted by Anonymous
at 6/9/2007 10:19:00 AM
ben gerçekten denize bayılıyorum bence dizide aslı ile daha çok yakışıyolar hem de mine hiç güzel değil


Comment posted by Anonymous
at 6/9/2007 9:59:00 AM
ya bi arkadasta sormuş o mineyi öperken bi şarkı çalıyodu onu pinhani söylüyo demişssiniz ama galiba o söylemiyo sarkının sözlerinin bi haTırlatırmısınız nasıldı lütfeb bana yardım edin


Comment posted by Anonymous
at 6/9/2007 9:53:00 AM
anonim dedi ki
bence bu dizide en güzel birbirlerine yakışan çift mine ve efeee


Comment posted by Anonymous
at 6/9/2007 9:48:00 AM
bence bu dizinin en yakışıklı oyuncusu efeee


Comment posted by Anonymous
at 6/9/2007 9:34:00 AM
bisi sorcamsiz türkiyede gercekten arkadasiniz icin öle bisi yaparmisiniz hani calinmis seyleri geri götürmek gibi.burda (almanyada) kimse yapmazda.


Comment posted by deniz inhayrani
at 6/9/2007 9:29:00 AM
ibrahim kendirci cok yakisikli aslicok guzel mine guzel ama asli daha guzel mine cok havali ve gicik efe eh iste ama sevgili lazim mine cok GICIK ve Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalak


Comment posted by Anonymous
at 6/9/2007 8:25:00 AM
yaaaaaaaaa ben almanyada yasiyorum burda arkadasliklar hic öle diiil.keske bende türkiyede olsam.olsun ama diziyi izlemek bile iyi geliyo.


Comment posted by Anonymous
at 6/9/2007 7:55:00 AM
bence çok güzel bir dizi
günden güne gittikçe dahada çok beğeniliyor kızların en güzeli
aslı erkeklerin en yakışıklısı ise
ikiside bence deniz aslıyı seçmeli
ben de liseye gidince böyle bir arkadaş çevrem olsun ama mine hariç helede efe gibi bir arkadaş çok iyibence benim fikirlerim bu kadar teşekkürler.dizi ekibine başarılar dilerim. herkeze iyi günler.


Comment posted by melis
at 6/9/2007 7:40:00 AM
mine kabul et makyaj yapmasan daha güzel olursun.bence aslı senden bu haliyle ble çokkkk güzelll.pardon ama güzell yane..


Comment posted by Anonymous
at 6/9/2007 7:40:00 AM
deniz hata yapıyo bence aslı olmalı


Comment posted by Anonymous
at 6/9/2007 7:13:00 AM
BEN; ER@LP

ASLI SANA AŞIĞIM YAAAAAA YAZIN
%100 DİZİNİN SETİNE GELİCEM SIRF SENİ GÖRMEK İÇİN

AŞKINLA YANIYORUM YAAAAAAAAAAA

İNTERNETTEN BÜTÜN FOTO LARINI İNDİRDİM SENİ ÇOOOOOOKKKK SEVİYORUMMMMMMMMM

eralp22@hotmail.com


Comment posted by Anonymous
at 6/9/2007 7:12:00 AM
ya aslı çok güzel mine inek gibi bakıyo deniiiiiiz bırak ikisinide benim çık:)


Comment posted by Anonymous
at 6/9/2007 6:39:00 AM
nilgün dediki
mine denizi kullanıyor be abi üstelik aslıyla daha çok yakışıyorlar hepimiz bu diziye bayıldık anamura selam


Comment posted by Anonymous
at 6/9/2007 6:34:00 AM
abi ya bu deniz minede ne buluyorki aslıyla daha çok yakışıyorlar


Comment posted by Anonymous
at 6/9/2007 6:17:00 AM
mine kadar çirkin b kız hayatmda görmedim aslı onun yannda dünyann en güzel kızı kalır....


Comment posted by Anonymous
at 6/9/2007 4:10:00 AM
mine seni çoookkkk seviyorum.........
sana aşık oldum yaaaaaaa:(


Comment posted by rockergirl_seçil
at 6/9/2007 3:34:00 AM
yaa efeye bi sevgili lazım onun sevgilisi ben olabilirim ya.vazgeç gönülden efeeee


Comment posted by Hayalperest
at 6/9/2007 3:04:00 AM
sarkıyı pinhani sölüo


Comment posted by Anonymous
at 6/8/2007 11:16:00 AM
merhabalar ;
2.bölümün sonunda aslının denizle mineyi öpüşürken gördüğü sahnede çalan şarkıyı kim sölüyo birileri bana yardım etsinnnn

Hiç yorum yok: