30 Haziran 2007 Cumartesi

Kavak Yelleri 6.Bölüm Fragmanı ve Özeti

Kavak Yelleri dizisi 6.bölüm Fragmanı :




Kavak Yelleri dizisi 6.bölüm Özeti:


5 Temmuz Perşembe günü ekranlara gelecek olan Kavak Yelleri Dizisi'nin altıncı bölümünün özeti:


“Hipotenüs”

Yaş 17 olduğunda ÖSS denen şey hayatımızın bir parçası haline gelir…
Sorular, sorular ve sorularla…

Oysa bir yandan hayat alabildiğine devam etmektedir…
Sorunlar, sorunlar ve sorunlarla…

Bir de bakarsınız sorular ve sorunlar içinde hapsolmuşsunuz
Hangisi doğru, hangisi yanlış derken,
Kendi içinizde kaybolmuşsunuz

Problem1:
Efe küçüktür Gönülden… Gönül denktir Metin’e…
Ve Gönül A şehrinden B şehrine gitmeye kararlıysa iyiden iyiye
Metin ise yavaş yavaş daha çok yakınlaşıyorsa Gönül’e
Efe ancak ve ancak çıldıracaktır yine…

Problem 2:
Bir dik üçgende Aslı a kenarı olsun, Mine ise b…
İki dik kenar, iki dik kafalı kız…
Gidiyorlar burunlarının dikine…
Deniz’se iki dik kenarın arasında
Üstelik Aslı yanında değil, artık karşısında…

Offf…
Sorular sorun olmuştur artık,
Sorunlarsa soru…
Ve Deniz gibi hipotenüs olursunuz bir gün
Belki de budur en zoru…

Büyüdükçe Büyüyen Dizi Kavak Yelleri
Yepyeni Bölümü “Hipotenüs” ile
5 Temmuz Perşembe Saat 20’de Kanal D’de…

Deniz; Aslı’nın hayatını kurtarmak pahasına son anda onun yanında olsa bile gururuna ve kıskançlığına yenik düşen Aslı, gördüklerinden dolayı Deniz’i affedememektedir… Mine ise, Deniz’e kendisine bir şans daha vermesi konusunda ısrarlıdır ve Deniz’in kalbine giden belki de en etkili yolun yine dostlarıyla iyi anlaşmaktan geçtiğini düşünerek Aslı ve Efe’ye şirin görünmenin yollarını aramaya başlar…

Efe okullar kapanınca Urla’dan ayrılma ve belki de mesleği bırakma kararı almış olan Gönül’ü bu fikrinden geri döndürmenin yollarını ararken bir yandan Metin ve Gönül’ün arasında gerçekten bir şey olup olmadığını öğrenmeye çalışmaktadır… Aslı’ya olan ilgisini artık herkesin gözü önünde belli eden Alp başta Aslı olmak üzere herkesin dikkatini çekmektedir… Deniz için ise karşı cinsten birinin Aslı’ya ilgi duyması hiç alışılagelmiş bir durum değildir ve düne kadar Koray’la çakallık peşinde gezen asalak Alp’in bu durumdan mutlaka bi çıkarı olmalı diye düşünmektedir…


Comment posted by Anonymous
at 7/12/2007 9:41:00 AM
efeyi aslıyı ve alpi çok seviyorum, süpersiniz, deniz; seni pek sevmiyorum. zaten mineden nefret ediyorum. hiç güzel deilsin mine.dizi çok güzel sonunu gerçekten merak ediyorum bakalım ne olacak hoşçakalın


Comment posted by Anonymous
at 7/10/2007 2:52:00 PM
ben urladanım aranızda başka URLALI WARMI


Comment posted by Anonymous
at 7/10/2007 2:48:00 PM
İYİ Kİ DİZİ URLADA ÇEKİLMİŞ AMA DENİZİ HİÇ GÖREMEDİM


Comment posted by Anonymous
at 7/10/2007 2:45:00 PM
DENİZ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK TATLI


Comment posted by Dilek
at 7/9/2007 4:27:00 AM
efeyi çok beğeniyorum bence efe öğretmenine olan aşkından vazgeçmeli çünkü abisiyle öğretmeni daha çok yakışıyorlar


Comment posted by Anonymous
at 7/6/2007 5:33:00 PM
aslı yı çok seviorum süper bi kız yaaa..dizide çok güsel. mine ye sinir oluorum. çilli horoz.


Comment posted by Anonymous
at 7/6/2007 11:26:00 AM
Evet bende tüm aslı ve deniz sevenlerinin yazdıkları yorumlara katılıyorum. Aslı ve Deniz sonunda birlikte olacak. Çünkü Deniz mineden sadece hoşlanmıştı, ama aslıya aşık olmaya başladı bile nedenini sorarsanız Alp aslıyı öperken ne kadarda şaşkın ve aslıyı kıskanarak bakıyordu. Efe ise belki Mineyle Çıkar(!) Sanmıyorum ama onlar çıkarsa çok matrak olur dizi ikiside kurnaz çünkü...:)


Comment posted by Anonymous
at 7/6/2007 9:11:00 AM
ya bölüm çok güzeldi ben bayıldım kıyasa kıyas bence deniz aslıyı arkadaştan öte bir sevgiyle sevdiyini anlaması için olması gereken şeylerdi bunlar
(aslı çok güzelsin) :))))))))


Comment posted by Anonymous
at 7/5/2007 2:54:00 PM
yaa aslıı sakın alple öpüşşşmeeee


Comment posted by elanur
at 7/5/2007 2:39:00 PM
aferin aslı denizi kıskandır ama baloyoda onla gittt bu kadar yapmaa


Comment posted by Jhon
at 7/5/2007 10:16:00 AM
see http://hotshadow.com/hipotenus.aspx


Comment posted by yeşim
at 7/5/2007 8:19:00 AM
ya bu diziye bayılıom her perşembe kilitleniyorum ya aslı çok ttlısın efe sen ztn kalbimdesin


Comment posted by Irem
at 7/5/2007 5:39:00 AM
Evliyim, universite mezunuyum 25 yasindayim ama ben de bu diziyi cok seviyorum. Her bolumunu heyecanla bekliyorum. Bana lise yillarimi hatirlatiyor. Umarim sadece bir yaz dizisi degildir, uzun sure devam eder bu dizi. Dizide pek cok insan gibi ben de Asli ve Denizi cok seviyorum. Mineyi hic sevmiyorum:) Umarim Asli ve Denizin birlikte oldugunu gorebiliriz dizi bitmeden.


Comment posted by Anonymous
at 7/5/2007 5:06:00 AM
bu bölümü süpermiş ama sadece denizden aslıya çok üzüldüm ya aslı denize yakışıyor deniz çok yakışıklı aslı ise süper çok güzel bir kız efe de yakışıklı seni seviow.


Comment posted by Anonymous
at 7/5/2007 4:46:00 AM
mine ne kadar uyussss yaaaa parayı çalıp aslının üstünee atcak suçuuuuuuuuuuu


Comment posted by ==mEliSa==
at 7/5/2007 4:25:00 AM
==yha bölee süper bi dizi olamaazzz...deniz çookk tatlıı efede harika o ağızz süper:Pama aslıyla deniz çokk yakışıoo...


Comment posted by Anonymous
at 7/5/2007 4:14:00 AM
ya arkadaslar ben beyzaya katılıorm bencede aslıyla deniz olmalı biz okulun lise 2li kısları olarak ki yaklasık 125 kişi öle istiors ayrıca öle olursada eminmki rekorlar tawan yapacak!!! herkes böle istio bence onlara bş sans werin sewgilerlee!!!!


Comment posted by barış hastası..
at 7/4/2007 3:39:00 PM
şimdi buraya bunu yazmanın sırası değil ama malesef herkez duysun BARIŞ AKARSU ÖLDÜ:'(


Comment posted by Anonymous
at 7/4/2007 2:43:00 PM
siz nereden biliyosunuz minenin para çalcağını aslı seni çççooooooooookkk seviyorum


Comment posted by Anonymous
at 7/4/2007 11:55:00 AM
ya ama helal olsun mine ye çok güzel rol yapıyo..izleyenleri hep kendinden nefret ettirdi..ama aslı çoook güzel ..bu bölümde mine para çalıcak aslının üzerine kalıcak yine yandı aslı...of off..


Comment posted by naz
at 7/3/2007 7:40:00 AM
yaaaaaaaaaa mine yi o diziden atsınlar ..... çokkkkkkkkkkkk kötü bi kız u kadar kötü olamaz......ki


Comment posted by Anonymous
at 7/3/2007 6:31:00 AM
deniz bak aslıyla birlikte ol döverim seni...................


Comment posted by Anonymous
at 7/3/2007 6:30:00 AM
x


Comment posted by Anonymous
at 7/3/2007 6:10:00 AM
bencede aslı denizi affetmesin ama alpide sevmesin sonunda denizle aslı olsun minede gitsin berlin e efede kendine göre birini bulsun bu arada mine ölecek efe ile aslı olacak diye yazan arkdşmz acaba yanlışmı yazdın efe yerine deniz olmasın herkese iyi seyirler


Comment posted by ebru
at 7/3/2007 5:24:00 AM
Ben aslının yani pelinin yerinde olsam denizin yüzüne bakmam o sahte sarı minede ne buluo deniz.. aslının saclarini acması gerekio 8öyle yıkılır bu kız) ve denizi kıskandırmak icin alple yakınlasmıslıktan gelirim... denizin burnunu biraz sürtmesi gerekio..


Comment posted by melek
at 7/3/2007 4:25:00 AM
eğer dedikleri gibi bir filmin uyarlaması ise dizinin sonunda mine ölcek aslı ile efe beraber olcak böyle biliyorum....:(


Comment posted by Anonymous
at 7/3/2007 2:44:00 AM
aslı sen cok güzelsin
bencede denizi affetme efe gönül sana göre biri degil bu arada deniz sende cok yakısıklısın boşver sen mineyi


Comment posted by Anonymous
at 7/2/2007 5:40:00 PM
ya bu dizinin müziği kimde varsa bana göndersn siper bişymşmm ben gonca göndernler için guccixfb-90@hotmail.com


Comment posted by Anonymous
at 7/2/2007 11:57:00 AM
bence minenin hiç değişeceği yok sadece değişirmiş ğibi yapçak gene bi oyun peşinde olucak ve aslıya yine zarar vericek ve bu aslıyla deniz arasında gene soğuk rüzgarların esmesine neden olucak tüm kavak yelleri izleyicilerine perşembe akşamı iyi seyirler derim bu arada .


Comment posted by Anonymous
at 7/2/2007 11:11:00 AM
arkadaşlar yukardaki yazıda bnm ya bu bölümü kaçırmayalım kimse aslı(pelin karahan) ın yerini tutamaz pelin abla çok tatlı ve çok güzel siz ne derseniz diyin... ayrıca efe seni çok sewyom çok şekersin tabi denize söz söylemeye gerek yok her şey açık ama favorim pelin abla (aslı) mineden nefret ediom ama daha ilerki bölümlerde çok iyi biri olacakmış


Comment posted by Anonymous
at 7/2/2007 11:02:00 AM
ya arkadaşlar 6. bölüm bombaymış internette bir yerde okudum süper şeyler olacak kimse kaçırmasın mine 180 derece dönecekmiş ama aslıyla efenin kalbini fethetmek için anlaşılan hepimiz bu bölümü merak edioz ya arkiler oyuncuların msnsini bilen varsa yazsın nolurrrrr ya


Comment posted by Anonymous
at 7/2/2007 8:17:00 AM
ya denizz bunu aslıya yapma yaaaa nolur ama çok tatlısın kızamıyorumm daa sen yinedee o mineden uzaklaş tmm mı bu arada ben kübraaa


Comment posted by Anonymous
at 7/2/2007 1:30:00 AM
hastır lan mineye kim bayılsın çilli horoz aptal sarısının teki ooo lennn....


Comment posted by Anonymous
at 7/1/2007 11:46:00 PM
ya ben bu dizide mine ye bayılıyorum bide eefeye o ağız ne laaaaaan öleeeeee:):):))))


Comment posted by by_ades h.onur
at 7/1/2007 4:32:00 PM
bence bu bölüm çok heyecanlı geçecek özellikle efe nin yapacağı davranışlardan dolayı neyse bekleyelim perşembeyii ben by ades h.onur yaş 17


Comment posted by nur
at 7/1/2007 4:20:00 PM
aslı denizi affetme hep seni kandırıyo yine mineye dönüyooo yaaaa ne varsa o uyusssdaa


Comment posted by burcu
at 7/1/2007 4:01:00 PM
bencede aslı seen denizi affetme alple ol oda kıskansın:D


Comment posted by irem
at 7/1/2007 11:36:00 AM
bu diziye hayranım.hayatımda izlediğim en güzel dizi.ben birşey rica edicem.eğer dizidekilerim msnsini bilen varsa yazabilir mi...cevap bekliyorum...


Comment posted by Anonymous
at 7/1/2007 7:11:00 AM
bu dizi süper benim aşkım deniz niye aslıyı satıyon deniz ve aslı birbirine çok yakışıyoefe sende gönülün peşini bırak o senin değil deniz sen mineyi boşver geri aslıya gel


Comment posted by Anonymous
at 7/1/2007 5:47:00 AM
çok güzel aslı affetme denizi yaaaaa deniz sende satma mileti aşkım yaaaaaaaa üf üf sıktın artık tadını kaçırdın artık yoksa sen mine sakızımısın yapışma mine denize


Comment posted by Anonymous
at 7/1/2007 4:12:00 AM
güzel bölüm olcak:)


herseyden önce dizi dawson creek uyarlaması olduu için sonuna kadar aslı efe mi aslı deniz mi die gitcek ama malesef aslı deniz askı olmucak onlar zaten ruh ikizi zaten birler die bi msj verilcek.... ve giderek asıya sinir olmuya baslıcaksınız.....


Comment posted by Anonymous
at 7/1/2007 1:10:00 AM
ya bu bölüm süpermiş çok güzel olcak..çok merk ettim şimdi:S:D(MelteM)


Comment posted by Anonymous
at 6/30/2007 2:52:00 PM
ben altıncı bölümü çok merak ediyorum aslı bence denizi affetme çünkü seni yine yarı yolda koydu


Comment posted by selin
at 6/30/2007 1:35:00 PM
ya yeni bölümü acayıp merak ediyorum aslı çok güzelsin ya denizlede çok yakışıyosunuz ama efenin abiside çok tatlı


Comment posted by Anonymous
at 6/30/2007 11:43:00 AM
�ok g�zel bu b�l�m� s�per yavvvvvvvvvv bu arada benim ad�m burcu


Comment posted by beyza
at 6/30/2007 11:08:00 AM
yaw bence su sole dizinin en yakısıklısı deniz en guzelide aslı dizideki adları ile boleler bence mineyle deniz yerine aslıyla deniz olmasını cok isterdim bu sefer herkez daa daa izlemeye baslardı diorm


Comment posted by ceren
at 6/30/2007 8:51:00 AM
ağızı kayık olan seni çok sewiom

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Hey really nice website, I noticed your website when doing study on some methods to develop my web log. I was simply inquiring which spam software system you use for comments as I get tons on my site.