17 Haziran 2007 Pazar

14 Haziran Perşembe Reyting Raporları ve Kavak Yelleri Dizisi

14 Haziran Perşembe reyting raporları: (HEDEF KİTLE : A/B )

No Program İsmi Yayınlandığı Kanal Rating Share
1 Kurtlar Vadisi Pusu Show Tv 11,50 38,00
2 Kavak Yelleri
Kanal D
6,20 21,60
3 Doktorlar
Show Tv
5,90
21,50
4 Korkunç Bir Film 3
Kanal D
5,20 16,70
5 ATV Ana Haber
ATV 3,90 21,40

Kavak Yelleri Dizisi 14 Haziran reyting raporlarında geçen haftaki yerini korudu ve Kurtlar Vadisi Pusu dizisinin hemen ardından ikinci sırada yer aldı.

Not: Kavak Yelleri dizisinin yapimcisi, Kavak Yelleri'nin bir yaz dizisi olmadığını, sezon başladığında Kavak Yelleri'nin yayınlanmasına ara verilmeden devam edileceğini bildirdi.

(önceki haftalarda Kavak Yelleri'nin klasik yaz dizileri gibi olmamasını, sezon başladığında da devam etmesi gerektiğini söylemiştik, yapımcı firmanın böyle bir açıklama yapması bu konudaki endişeleri ortadan kaldırdı :) )


Dilek Dallıağ'ın, Kavak Yelleri Dizisi oyuncularıyla yapmış olduğu röportaj
Kanal D’de bu gece başlayacak olan yeni gençlik dizisi "Kavak Yelleri"nin başrol oyuncuları Pelin Karahan, İbrahim Kendirci, Dağhan Külegeç ve Aslı Enver’le konuştuk. Oyuncuların hepsi bu diziyle yetişkinlerin gençlik yıllarına döneceklerini, başında kavak yelleri esenlerin ise kendilerini bulacaklarına inanıyor.

Kerem Çakıroğlu’nun yönettiği, senaryosunu Nükhet Bıçakçı ve Pınar Ordu’nun birlikte yazdıkları "Kavak Yelleri" dizisinin müzikleri Pinhani’ye ait. Dizide, yazları cıvıl cıvıl geçen, kışları ise ıssızlaşan bir Ege kasabasında yaşayan ve büyümek için sabırsızlanan dört gencin maceraları anlatılıyor. İşte merakla beklenen dizi hakkında birinci ağızdan en taze bilgiler:

İbrahim Kendirci (21 yaşında): İstanbul Üniversitesi Devlet Konservatuarı 3. sınıf öğrencisi... Osman Sınav’ın "Pars: Kiraz Operasyonu"nda Volkan karakterini oynadı. "Kavak Yelleri"nde romantik genç Deniz’i canlandıracak olan Kendirci, "Pars’ta uyuşturucu kullanan, serseri bir genci oynadım. Bu dizide ise beni temiz kalpli, romantik bir genç olarak izleyeceksiniz. Bu iki farklı karakteri aynı yıl içinde canlandırmaktan dolayı çok mutluyum" diyor.

Pelin Karahan (23 yaşında): Kendisinin çok bakımlı bir genç kız olmasına rağmen canlandırdığı Aslı karakterinin erkek gibi bir kız olduğunu belirten Karahan, "Dizide ergenliği atlatmaya çalışan ve Deniz’e büyük bir aşkla bağlanan Aslı’yı canlandırıyorum. Ben genç kızlık yıllarımda birini beğendiğimde direk söylerdim ama Aslı söyleyemiyor. Aslı gerçekten ilginç bir karakter, onu canlandırmak benim için farklı bir deneyim olacak " diyor.

Aslı Enver (23 yaşında): Pera Güzel Sanatlar Lisesi’nden mezun olan ve şu anda Haliç Üniversitesi’nin tiyatro bölümünde eğitimine devam eden Aslı Enver, dizide canlandırdığı Mine karakteri hakkında şunları söylüyor: "Almanya’dan Türkiye’ye getirilmiş bir kız. Kasaba gibi bir yere geliyor ve Deniz’i kendine aşık ediyor. Mine erkekleri kullanarak bir şeyler yapmak istiyor. Kendine göre haklı sebepleri var. Ben de 12 yaşıma kadar İngiltere’de yaşadım. Mine karakteri bana zıt olmasına rağmen bazı benzer yönlerimiz de yok değil."

Dağhan Külegeç (29 yaşında): Yedi sene yardımcı yönetmenlik ve reji asistanlığı yapan Dağhan Külegeç, Altan Erbulak’ın torunu... "Lise Defteri" ve "Hırsız Polis" dizilerinde de rol alan Külegeç, "Kavak Yelleri"nde ailesiyle arası iyi olmayan Efe karakterini canlandırıyor. Birçok dizide kamera arkasında çalışan Külegeç, oyunculuğu seçme nedenleri şöyle açıklıyor: "Montajdan gelen bir insanım ve zorla oyuncu oldum. Bizim endüstride kamera arkasında çalışmak gerçekten zor. Oyunculuk da zor ama daha çok para kazanıyorsun. Kamera arkası seni sömürdüğü için bir yerden sonra ’hayır’ deyip oyuncu oluyorsun."


Comment posted by roxjaline
at 10/11/2007 1:15:00 PM
Ya arkadaşlar bana birisi bir şeyler söylesin!Ben anlamadım bu Halil,i nereye gönderdiler...Süper bir tipti bizim için çok gülüyorduk,çok farklı bir renk gelmişti diziye.Ne olduda kayboldu bu adam....Han,da olaylar geçiyor ama han,da Halil yok,Allah Allah ya ben hiç birşey anlamadım...Bilen birisi varsa benlede paylaşşın lütfen.Vallahi bizim kızlar Halili merak ediyor,çıkartın artık ortaya...Sesimi duyan varmııııııııı


Comment posted by berfimin
at 9/26/2007 4:47:00 PM
Selam herkeze,ben diziye giren yeni tipe bayıldım..Adı halildi yanlış hatırlamıyorsam.Bu hafta kiminle konuşsam herkez ondan bahsediyordu...Ne şeker bir tip ya,hele o şivesi öldürdü bizi çok komik.Nerden bulmuşlar bu tipi,tamda diziye uyan bir karakter,umarım daima kalıcı olur dizide.Yapımcı Firmayı kutlamadan geçemicem.


Comment posted by Anonymous
at 9/10/2007 5:50:00 AM
ben şeyda bence hepsi çok iyi oyuncu dağhan lise defterinde serhat rolünde çok sempatik


Comment posted by Anonymous
at 7/28/2007 3:52:00 PM
aslı enver seni nicin sevmiyoruz cünkü sen deniz e yakışmıyosun aslı cok guzel ve deniz e yakısıyor seni bu yüzden sevmiyoruz :D


Comment posted by Anonymous
at 7/19/2007 8:14:00 AM
efe çok komik bizi ailce hep güldürüyo perşembe akşamşları telewizyonun basından ayrılmıyoruz efe komikliğini bozmasın deniz çok tatli saf iyi kalpli aslı ise çok güzel 1 kız o da çok tatli mine sadece güzel erkeleri özelikle denizi kullan masa iyi olcak hepsini beğenioz sizi çok sewiyoruz:)


Comment posted by Anonymous
at 7/6/2007 4:34:00 PM
tam bi genc dizisi genclerin basina gelen olaylardan bahsediyolar bayiliyorum bu diziye


Comment posted by Anonymous
at 6/29/2007 11:04:00 AM
ya nie bilmiyorum ama deniz bana çok sahte gelio aslı çok tatlı ve çokta üzülmüş bence mine almanyaya gitsin deniz le aslı birleşsin ve efe de başka bi kıza aşık olsun hocasına diiil


Comment posted by Anonymous
at 6/29/2007 7:57:00 AM
mineyle denizi birlikte görmeye dayanamıorm artık aslıyıda ağlatmayın dizide.minede biran önce gitsin almanyaya.sizleri çoooooooook seviyormözelikle deniz ve efeyi:)


Comment posted by Anonymous
at 6/26/2007 8:50:00 AM
meraba ben aslı enver beni neden sevmiyorlar ben sadece rolümü yapıyorum beni anlamaları lazım???????


Comment posted by Anonymous
at 6/26/2007 8:49:00 AM
slm ben dizideki aslı ile denizi çok seviyorum beraber olsunlar


Comment posted by Anonymous
at 6/26/2007 8:46:00 AM
lütfen aslı ile deniz olsunlar o sahte sarışın(mine) gitsinnnnnnnnnnnnnnnnnnnn..........


Comment posted by Anonymous
at 6/26/2007 8:44:00 AM
güzel bir dizi dizideki aslı ile deniz beraber olsunlar...


Comment posted by Anonymous
at 6/26/2007 8:42:00 AM
müthiş bi dizi aslı ile deniz olsun mineyi boşver :)


Comment posted by Anonymous
at 6/24/2007 12:06:00 PM
kavak yelleri çok güzel bir dizi severek izliyorum dizide en çok aslıyı seviyorum yani dizdeki aslıyı:D umarım birgün denizle beraber olurlar O DENİZİ GERÇEKTEN SEVİYOR neyse size başarılar


Comment posted by Anonymous
at 6/21/2007 6:09:00 AM
SUPPERSIN KAVAK YELLERI........

Hiç yorum yok: