28 Haziran 2007 Perşembe

Kavak Yelleri 5.Bölüm Yankıları

Kavak Yelleri Dizisi'nin beşinci bölümünü de izledik. Bu bölümle ilgili söylemek istediklerinizi dile getirebilirsiniz.


Comment posted by Anonymous
at 7/12/2007 11:17:00 AM
sana ağşığım deniz ama efede beni çok güldürüyor onuda sewiyorum alıya da hayraım ama mine herşeyi bozuyor ama artık bence deniz minenin ne boklar çevirdiğini anladı bence arkadaşlarına artık eskisi gibi değer weriyor değer verdikçe aslıda sevinecek we eskisi gibi oalcaklar ama bence hepsi birlikte olsunlar ama minede b u kıskançlık vbarken biraz zorr....


Comment posted by Anonymous
at 7/5/2007 3:20:00 PM
Super bır bolumdu arkadaslar 6. bolumdede sag kalıcaklar ama su alpe sınır oldum aslıyı opmeye calısıo ya o sıradada denız gelıo ya tam 1 olay :)))


Comment posted by mihriban
at 6/30/2007 12:30:00 PM
yha denize de minenin anneannesine de çoook gıcık oldum hele deniz minele eğlenip sonra bırakırken aklım aslıda demesi yok mu nasıl gıcık oldum anlatamam.bence efele aslı arasında bişe olmass çünkü efe aslıyı kardeşi gibi görüo bnce inş aslıile deniz kurtulup birlikte olurlar


Comment posted by Anonymous
at 6/30/2007 3:42:00 AM
efe sen çok tatlısın yaa..deniz sende tam bi erkek müsveddesisin..mine iğrenç rol yapıosn efeeeeeeeeeeee aşığım sana


Comment posted by Anonymous
at 6/29/2007 3:57:00 PM
bence deniz aslının vurulmasını onleyecek ve kendi vurulcak :(


Comment posted by sinem
at 6/29/2007 2:05:00 PM
ya su denizi çok seviyodum ama mineyi affetti ya gözümden düştü o salak mineyede iyi oldu aslı mineyle denizi görünce mahvoldu sana inanmıyorum deniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiz


Comment posted by Anonymous
at 6/29/2007 9:38:00 AM
Ya ne diyonuz siz ya. Ne bitmesii bitmicekk dizi. Bu dizi yeni başladı daha ne bitmesi. Devam etcek yaz dizisi bu. Yani öyle olması lazım bitmez heralde:D


Comment posted by Anonymous
at 6/29/2007 9:32:00 AM
yaa bu bolum superdi herzamanki gibi


Comment posted by Anonymous
at 6/29/2007 8:30:00 AM
ya bu bölümde diğerleri gibi süperdi aslı kaçırılınca deniz deli,ye döndü ne güzel ama bence gelecek bölüm aslı denize acayip küs olacak çünkü aslı kaçıruılmışken aslının akçırıldığı yerde deniz üzüleceğine mine ile lunaparkka geliyor ve deniz aslıyı bile görmüyor.ayrıca aslının denize dargın olmasını düşündüğüm diğer bi nedense denizin tekrara minaya dönmüş olmasıdır.


Comment posted by kavak yelleri
at 6/29/2007 7:29:00 AM
bu bölümde diğerleri gibi mükemmeldi!


Comment posted by Anonymous
at 6/29/2007 7:05:00 AM
aslının kaçırlmasıyla her şey karıştı deniz aslıyı bulmak için fazla çaba göstermiyor ama arkadaşlıkları çok iyi bence efeyle mine çok yakışıyor aslıylada deniz bu dediğime inanın çünkü onlar birer arkadaşlar


Comment posted by Anonymous
at 6/29/2007 7:01:00 AM
bu dizi süper ya ben çok beğendim en çok da efe ye bayıldım nasıl dağıttı dikkatleri denizle minenin bir arada olmasına karşıyım aslında aslı ve deniz birbir lerini çok yakışıyolar hepiniz öpüldünüz


Comment posted by dunya
at 6/29/2007 4:59:00 AM
ya ben bu dizinin hatası oldum özelliklede denizin hastası çok yakışıklısın bitiyorum sana seni çok seviyorum askım dizi anlatılmaz bişey çok guzel ya deniz seni dün rüyamda gördüm elimi tutyuyodun ama heralde ben bunları anca rüyamda görebilirim seni anlatılmaz çok seviyorum yani ne diyim alah sahibine bağaşlasın inşallah hep mutlu olursun seni seviyorum öptüm....... ya sana msnmide veriyom eğer bana ulaşmak iatersen msnem dunya_hepsi_@hotmail.com seni çok çok çok çok çok seven biri var dunya ve ibrahim yani denizzzzzzzzz


Comment posted by Anonymous
at 6/29/2007 4:02:00 AM
ya 6.bölümü iple çekiyorum. arkadaşlar size katılıyorum bence aslı denizi unutsun deniz aslıyı dost olarak görüyor mineye çok gıcık oldum özellikle denize denizden böyle bşy beklemezdim doğrusu aslı seni çoooooooook seviyorum bence bu filmin daha sezon finali falan olmaz çünkü daha yeni başladı.... ç.e.


Comment posted by Anonymous
at 6/29/2007 3:09:00 AM
walla ben de dizinin müdavimlerindenim.Ben dawsons creekin de eski bi fanatiği olarak söyleyebilrim ki ne kadar inkar edilse de dizi (böyle kaçırılma fln gibi entrikalar hariç) dawsonın aynısı!baba mesleklerine hatta efenin aşık oldğu öğretmenin saç rengine kadar aynı!!ama bu kötü bişey değil kesinlkle tam tersine o kadar iyi bir uyarlama yapılmış ki(gerçi ben dawsondaki cesur konuşmaları ve gençlerin her yönden,cinsellik dahil problemlerinin daha cesur bir dille anlatılmasını isterdim ama malum türk gelenekleri...)gerçekten kendini hayran bırakıyor.eğer orjinaldeki gibi dewam ederse denizle aslı birbirleine açık olduklarını anlicaklar ama ilişkileri çok sürmicek onlar ayrıldıktan sonra aslı sürpriz bi şekilde efeye açık olacak ve bunu denize anlatabimek için çok çile çekecekler ama ondan sonra efe ile denizin arasında hiç bişey eskisi gibi olmicak...(isterseniz finalini de sölerim tabe aynı olucaksa:D


Comment posted by beril
at 6/29/2007 2:35:00 AM
dizi çok güzel deniz çok yakışıklı ama bence mine gerçekten denize bişeyler hissediyor ve denizde mineye aşık bence aslı denizi unutsun


Comment posted by merts
at 6/29/2007 2:02:00 AM
ya ben ilzeyemdem yaw arkadaşlarla başka yere gittik cumartesi izlicem :(


Comment posted by serkan
at 6/28/2007 5:59:00 PM
ya abi öldük öldük dirldik:) böyle bitermi dizi hiç. bence aslı artık denizi unutmalı. çünkü adam o ölümü sağmı belli değilkene adam gününü gün etti. arkadaşlığada ters hani ben izlerkene gıcık oldum.
dizi yi heycenla bekliyorum . tabiki tekrarını izleyebiliyorum. ayrıca burdaki tekrarları geç koyuyorsunuz.


Comment posted by Sinem
at 6/28/2007 5:09:00 PM
bence süper bi bölmdü...ya her dizide heyecanlı anda keserler ama bu dizide çoook daha farklı... yani ne biliim o kdar çok olay oluyoki adamı meraktn öldrckleri yeri ii biliolar...:D
ya şu denizle aslı birleşsn ya çook istiorm!


Comment posted by Anonymous
at 6/28/2007 3:58:00 PM
ya ne sezon finali sezon finali olması inkansız çünkü dizi başlayalı daha 5 bölüm oldu e heralde onların da kafada bi sorun yoktur heralde 5. bölğmde sezon finali olduğu nerde görülmüş!!!!


Comment posted by Anonymous
at 6/28/2007 3:56:00 PM
kavak yelleri dizisine bay�l�yorum nas�l anlatsam size kelimeler kifayetsiz kal�yo ya.dizide en �ok sevdiklerim ASLI ile EFE dir.ama buhafta daha g�zel ve heyecenl� ge�ti.in�alah sezon finaline girmezsiniz.birde bu dizide emegi ge�en herkese burdan �ok te�ekk�r ediyorum. birde hayk�rmak istiyorum.(ASLI SEN� �OK SEV�YORUMMMMMMMMMMMM)BEN �STANBULDAN SERDAR....


Comment posted by white_rose_fading
at 6/28/2007 3:41:00 PM
slm ben özge dizinin bu bölümüde diğer bölümleri kadar güzeldi hepsi birbirinden güzel oyuncuların ama ben dizinin ASLISINI cok sewiyorum ve DENİZLE kavuşmalarını istiyorum artık...hepsine başarılar A.E.O BY


Comment posted by Anonymous
at 6/28/2007 3:32:00 PM
kavak yellerinde kii aslı (pelin karahan) ve mine(aslı enver) ikiniz çoook güzelsiniz kavak yelleri çok güzel inşallah hiç bitmez...


Comment posted by Anonymous
at 6/28/2007 3:30:00 PM
ya kavak yellerine bayılıyorum lütfen sezon finaline girmesin hem çok heyecenlı bitti inşallah kimse ölmez mine nin iyi olmasına kötülüğü bırakmasına sevindim aslı inşallak kurtulur babası ile bu arada efe daghan kulegec çok yakışıklısın


Comment posted by SeZiN
at 6/28/2007 3:27:00 PM
dizinin sezon finali değil olsaydı fragmanlarda sezon finali diye yazardı :)bu arada mine bundan sonra hata yaparsa aslıya yapar dedim ya kıskançlık ama eğer zekiyse aslıya yapıcağı her hata onun biraz daha düşmesine sebep olucağını düşünür.. ama zekice hareket etmicek ve böylece denizi tekrar kaybedicek.... bence tabi :)


Comment posted by Anonymous
at 6/28/2007 3:18:00 PM
yine çok güzel bir bölümdü mineyle deniz sadece arkadaş olsun lütfen


Comment posted by Anonymous
at 6/28/2007 3:16:00 PM
bu bölüm süperdi ya bence hiçbirine bişey olmıcak ama denize çok kızdım dostu zor durumdayken kendi mineyle olmuyo yani 6. bölümü büyük bi heycanla bekliyorum inşallah denizle aslı çıkar ilerleyen bölümlerde


Comment posted by Anonymous
at 6/28/2007 3:16:00 PM
süperdii ama sezon finali mi yhaaa nolur olmasın... minenin samimi olduğuna inanmıyorum sadece yapıcak başka hiçbi şeyi başka bi yolu kalmadı.. =(


Comment posted by Buzz
at 6/28/2007 3:15:00 PM
ya dizinin basinda calan hatta gecen bolum de calan sarkiyi bilen var mi, sozleri soyleydi sanki:

"yalan da olsa guldun" gibi biseydi bulamadim hic bi yerdeeee


Comment posted by SeZiN
at 6/28/2007 3:11:00 PM
bence kimseye bişey olmadı yani olayın asıl kahramanlarına bişey olmadı :) mine bence bu sefer duygularında samimi neler olduğunun farkında artık kimseyi kırmak istemiyo ama aslıyıda çok kıskanıyo çünkü aslıda denizi seviyo yazık olur aslıyla deniz beraber olmazsa ama bence ilerde aslıyla denizin arasında bişey olcak minede onları ayırmaya çalışcak...


Comment posted by Anonymous
at 6/28/2007 3:07:00 PM
slmm bu bolum muhtesemdi bence hiçbirine bişi olmadıı ayrıca bence bu dizi nasıl devam edecek biliyormusunuz hani bi çocuk vardı ya adı neydiii su asolıya cafede carpan ayrıca aslıyı kurtarma operasyonuna katılan ve silahla baylıan o cocukla aslı ask yasıycak gönullede metin efe boşta mineylede deniz olcak bence


Comment posted by Anonymous
at 6/28/2007 2:56:00 PM
bölüm süperdi özelliklede sonu harika bitti ya deniz ne yapıyor anlamış değilim en yakın arkadaşı kaçırılmışken o gidip mineyle takılıyorum nese BÖLÜM SÜPERDİ ama


Comment posted by Anonymous
at 6/28/2007 2:52:00 PM
nefeslerımızı kesen bı fınaldı.gercek anlamda süper actıon vardı... ve denıze gelınce!!!arkadasın kayıpken sen gıt eglen ,izlerken sinir krızlerı gecırdım(baya ınandırıcıydı yanı) izlemeyenler ck sey kacırdılar gecmıs olsun..


Comment posted by Anonymous
at 6/28/2007 2:49:00 PM
ya en heyecanlı yerinde bitti acaba birne bişey oldumu meraktan catlıyacam ya bu 66. bölüm fragmanını hemen verin yoksa burda geberecem çok merak ediyorum ya ama bence hiç biri ölmez............


Comment posted by Anonymous
at 6/28/2007 2:49:00 PM
bu bölüm de çok güzeldi. ya mine bu son bduygularında samimi mi sizce??? ya bi de deniz in aslı ya aşık olma ihtimali hiç yok mu???????? (yani o benim can dostum falan dedi ya)


Comment posted by Anonymous
at 6/28/2007 2:48:00 PM
YA LÜTFEN YAZIN ORTASINDA BİTİRMEYİN DİZİYİ LÜTFENNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Comment posted by ilker
at 6/28/2007 2:46:00 PM
süper bir bölümdü.ya efe çok uyanık yaa. nasılda dikkatleri dağıttı ama :) ...


Comment posted by Anonymous
at 6/28/2007 2:45:00 PM
gsldi bu bölüm ama nolur aslı ve denize bişi olmasın lütfen!!!ben denizi çoookkk sewiyorum dizi yazında dewam etsin (BENCE):)


Comment posted by caner437
at 6/28/2007 2:45:00 PM
süperdi yine cok güzel bir dizi bence polislerden ölmedi bence metin hepsini vurdu :)


Comment posted by Eko-Mühendis
at 6/28/2007 2:42:00 PM
muhteşemdi bence, son bölüm mü bu sezon acaba?Acaba polislerden veya çocuklardan ölen oldu mu?


Comment posted by Anonymous
at 6/28/2007 2:35:00 PM
ya baya olaylı bi bölüm oldu ama güseldi

Hiç yorum yok: