2 Ağustos 2007 Perşembe

Kavak Yelleri Dizisi 10.Bölüm

2 Ağustos Perşembe akşamı yayınlanan Kavak Yelleri Dizisi'nin 10.bölümünün tekrarını youtube aracılığı ile izleyebilirsiniz.

1.Kısım




2.Kısım 3.Kısım 4.Kısım 5.Kısım
6.Kısım 7.Kısım 8.Kısım 9.Kısım target="_blank"


Comment posted by Anonymous
at 8/23/2007 11:16:00 AM
ASLINDA BEN ŞUNU MERAK EDİYORUM BU DİZİNİN SONU NASIL BİTECEK MİNE İLE DENİZ Mİ YOKSA ASLI MI OLACAK -BEN ŞUNUN OLMASINDAN YANAYIM ARKADAŞLAR DENİZ BENCE ASLI İLE OLMALI AMA GERÇEK ŞİMDİDEN BELLİ DENİZ VE MİNE OLACAK...


Comment posted by Anonymous
at 8/23/2007 11:12:00 AM
Ya Deniz (ibrahim) çok tatlısın seni seviyorum. efe de çok komik.bence aslıyla deniz birbirlerine çok yakışıyorlar


Comment posted by Anonymous
at 8/21/2007 2:22:00 PM
ben bu diziye izledikçe bağlaniyorum cok güzel bidizi dizideki herkezi cok seviyorum amaaa EFE bana cok tattlı gelio onun hastasıyım . bu arada mineyede cok yüklenilio ama o sadece bu dizi için bu rolü yapio ama iiikide yapio yoksa bu dizi bu kadar güzell olurmuydu.BU DİZİDE HERKEZİN GÜZEL VE FARKLI YAPTIĞI BİŞİLER VE BEN BU DİZİNİN BİTTMEMESİ Nİ SONUNUNDA DİYERLERİ GİBİ OLMASINI İSTEMİYORUM. SİZLERİ COK SEVİYORUM. BU DİZİ Bİ SÜPER YAAAA


Comment posted by Anonymous
at 8/15/2007 4:07:00 AM
ne ibrahim kendirci metin nuran çakllıkta mı okumuş


Comment posted by Anonymous
at 8/14/2007 11:29:00 AM
YA ASLI ÇOK TATLISIN YA TABİ GERÇEK ASLIYA SÖYLÜYORUM BUNU


Comment posted by Anonymous
at 8/14/2007 11:28:00 AM
DAĞHAN ÇOK TATLISI YA BEN BU DİZİDE OYNASAM KİM OLURDUM ÇOK MERAK EDYRM DOĞRUSU SAÇLARIM MİNE GÖZLERİM ASLI AMA MİNE OLMAK İSTERDİM GİBİ...


Comment posted by Anonymous
at 8/14/2007 11:26:00 AM
AY CNM PELİN ÇOK TATLISIN YA ASLI NEYMİŞ YANINDA GÖZLERİ YETER BE BEN,M DE GÖZLERİM SENİN GBİ BANADA ÖLE DİYOLAR


Comment posted by fatoşşş
at 8/13/2007 9:09:00 AM
YA BEN BU DİZİYE BAYILIYOM BU YAZ İZLEDİĞİM TEK DİZİ BU BÜTÜN EKİP BENCE ROLLERİNİ ÇOK GÜZEL YAPIYO AYRICA İBRAHİM KENDİRCİ YE GEÇMİŞ OLSUN DİYORUM ÇOK ÜZÜLDÜK AMA BİŞEYİ YOKMUŞ İİ BENCE BU FİLM TAM GENÇLERE GÖRE HERKES İZLEMELİ FİLMDEKİ 4 LÜ YANİ ASLI DENİZ EFE VE MİNE HEPSİNİ ÇOK SEVİYORUM EN ÇOKTA EFE Yİ ÇOK KOMİK YAA HEPSİ ÇOK TATLI BENCE BU BAŞARI SÜRMELİ TEBRİKLER


Comment posted by Anonymous
at 8/13/2007 6:34:00 AM
slm ben tugce mert kavak yellerinin özetinde gerceklesen şiirleri çok begeniyorum ve eger diger bölüm özetlerine uyarsa bi şiir yollamak istiyorum .
HER SEVDA YENİ0 BİR YAPRAKLA AÇILIR
YENİ DOĞAN GUNE ,GUNESE İNAT
İÇİNDEN GELEN HEP AYNIDIR ASLINDA
SADECE KARSINDAKİ İNSANLAR DEGİŞİR
AYNIYA BENZERE İNAT
insan ne zaman düşmüşte elinden tutan olmamıs ve ne zaman sevmişte bir hakeden bulmamaıs ...
HERSEY KARSILIKLI GUZEL
amansız zorlukları yok sevdanın
en kolayı sevmek çünkü ...
eger sevgınden cok derdei hissediyorsan ve derde baglı yasıyorsan o sevda degil, aşk degildr
ACININ SURETINI İNSANA YUKLEMEK VE GÖRDÜĞÜN O SURETI SEVDİGİNİ ZANNETMEKTIR...
UMARIM BİR BÖLÜM İÇİN LAZIM OLUR VE KULLANILIR....
tugce_m_50@hotmail.com iyi gunler....


Comment posted by Anonymous
at 8/11/2007 7:14:00 AM
herkese slmlar bilmiyorum duydunuzmu ama deniz yani ibrahim kendirici balkon dan düsmüş ona bütün kalbimle gecmiş olsun diyorum ve onu cok sevdiğimizi solemek istiyorum


Comment posted by seeeedaaaaa
at 8/11/2007 6:19:00 AM
arkadaslaaaar bılıo musunuzzz benım kuzım le aynı okulda okumus ıbrahım kendırcı antalya nuran cakallıklı anadolu lısesı mezunu ve kuzım le konusmuslugu var samimileeerrr :D:D:D:Dhatta soyadı kendırcı oldugu ıcın ona kendır dıolarmıs....


Comment posted by Anonymous
at 8/11/2007 1:15:00 AM
arkadaşlar hepimize hayırlı olsun aslı ve deniz sonunda birleşeceğe benziyor ya bide aslı envere bu kadar yüklenmeyin onun rolü kötü sizde onu sevmediğiniz için işini en güzel yapıyo demektir unutmayın hepsi o diziyi güzel yapıyo


Comment posted by Anonymous
at 8/10/2007 5:51:00 AM
ya nedense çok takılıyo


Comment posted by Anonymous
at 8/9/2007 4:52:00 AM
ASLINDA SADECE FİLİME GÖRE YORUM YAZMIYORUM mİNE DE İİYİ KIZ SEVİYORUM ÇOK GÜZEL BENCE ASLI ÇOK GÜZEL DENİZLE YAKIŞIYORLAR EFE YE BAYILIYORUM DENİZDE ÇOK YAKIŞIKLI SİZİ SEEEEVVVVVİİİİİİİİİİİİİİİYYYYYYYYYYYYOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRRRRRUUUUUUUUUUUUUUUUUUMMMMMMMMMMM


Comment posted by Anonymous
at 8/8/2007 3:29:00 PM
mine kendi kazdığı kuyuya düşmüş olsa keşke bence deniz aslı birbirine yakışıo...


Comment posted by Anonymous
at 8/8/2007 9:18:00 AM
selamün alaykum ben bu dizyi okdr begnmd çok slk cana yalakalık yapmayınız...............


Comment posted by Anonymous
at 8/8/2007 4:32:00 AM
dizi çok güzel gidiyo bence aslı ile deniz beraber olursa daha güzel olucak mine'nin salaklığı işallah işe yarar o kız gerçekten aptal sarışını oynuyo dizide:)


Comment posted by Anonymous
at 8/7/2007 9:47:00 AM
gitdikçe büyüyen dizi süpersiniz yaaaa aslı artık böle olsun çok güzel olmuştu mine sende böle hep kazdığın kuyuya düş efe sana bayılıyorum çok tatlısın hele filmde en delisi efe bence sizi çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorummmmmmmmmmmmmmmmm mine hariççççççççç


Comment posted by Anonymous
at 8/6/2007 3:43:00 AM
ben bu diziyi gittikçe daha çok sevmeye başladım :)


Comment posted by Anonymous
at 8/4/2007 4:16:00 PM
mineyi tebrik ediorum haketen nası o kdr salak olabildi:D:D kendi kalesine gol attı yaa:)ya bi bildiğimi war acaba o kız o kdr salk diil gibi gelmişti bana ama ??? dier bölümde görcez bakalım


Comment posted by Anonymous
at 8/4/2007 2:24:00 PM
>>>>>İBRAHİM KENDİRCİ<<<<< $€N! $€V!YORUM HEMDE ÇOK


Comment posted by Anonymous
at 8/4/2007 2:19:00 PM
aslının yapamadığını mine yaptı mine kendi kazdığı kuyuya kendi düştü inşallah beraber olurlar aslı ve denizz.sizleri çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyoruuuuuuuuuummmmmmmmm

Hiç yorum yok: