21 Ağustos 2007 Salı

Kavak Yelleri 13.Bölüm Özeti

23 Ağustos Perşembe Kanal d ekranlarında yayınlanacak olan Kavak Yelleri Dizisi'nin 13.bölüm Özeti:


“Havuz Problemi”

Hiçbir şey eskisi gibi olmuyor artık
Delice esiyor kavak yelleri
Çocukluk elden yitip gidiyor artık
Çocukluk uzaklarda kaybolan bir gemi
Cesaret aşk kaygı derken
Bir sancı kapladı tüm gövdemi
Oysa biz daha dün hipotenüsü çözememiştik
Nerden çıktı bu havuz problemi


Deniz ve Mert’in, Mine’nin resimleri için boğuşurlarken kazayla balkondan havuza uçmaları ve tüm resimlerin havuzun dört bir yanına saçılması oteli birbirine katmıştır. Leman ve Murat plajda geçirdikleri romantik dakikaların ardından tam da evliliklerine devam etme kararını almışken gelen bu haberle soluğu otelde alırlar. Mert şikayetçidir ve Leman otelin tek sorumlusu olarak Deniz’den, neden Aslı’yla gecenin bir vakti bir müşterinin odasına izinsiz girdiklerinin cevabını beklemektedir.

Efe’nin hayatı ise Canan ve Murat’ın yasak aşklarını öğrenmesiyle tamamen altüst olur. Efe bir yandan Metin’in Gönül’le olan ilişkilerine onay vermesi için diretmesiyle uğraşırken, bir yandan da en yakın arkadaşlarının hayatını derinden etkileyecek bu gerçeği onlardan saklamanın doğru olup olmadığı konusunda kendi içinde büyük bir savaş vermektedir.

Mine, Deniz ve Aslı’nın fotoğrafları Mert’in elinden aldığını öğrenmesiyle rahat bir nefes alır. Ayşe ise Mine kadar rahat değildir, olan biteni gören birilerinin boşboğazlık edip Urla’da sonu rezalete varabilecek bir dedikodu yaymasından ve Mert’in kasabada kaldığı sürece torununa yeniden rahatsızlık vermesinden çok büyük endişe duymaktadır.

Aslı’nın Mine için büyük bir tehlikeyi göze alıp yardım elini uzatmış olması Mine’yi çok şaşırtmış ve Aslı ile Mine’nin ilişkilerinde bundan sonrası için yeni bir dönemin başlangıcı olmuştur. Deniz, Mine ile ilgili sorunlarını tamamen çözmüş olmanın verdiği rahatlıkla artık Aslı’ya olan aşkını dile getirmenin yollarını aramaya başlar.

Canan bir yandan yeni bir iş bulabilmek için kapı kapı gezerken, Murat hem Canan’a Leman’la evliliklerine devam etme kararını söylemeye hazırlanmakta, hem de Altan’ın kendisine emanet ettiği Koray’a içine düştüğü bunalımdan kurtarabilmek için yardım etmeye çalışmaktadır.
Bütün bunlar olurken Mert yine rahat durmayarak Mine’ye son darbeyi vuracak, Efe içindeki sırrı ne kadar taşıyabileceğiyle ilgili kararını verecek, Deniz Aslı’ya aşkını itiraf etmek için mükemmel bir sürpriz hazırlayacak ve Kavak Yelleri’nde heyecan her zamankinden kat ve kat daha fazla doruğa tırmanacaktır.


Comment posted by Anonymous
at 9/3/2007 6:50:00 AM
mine hariç hepinizi çok seviyoruz özellikle deniz .bu hafta çok üzüldük çünkü sizi izleyemedik
SİZİ YİNE MİNE HARİÇ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUZ mine sende kötü rolde oynamasaydın napıyımmmmmmmmmmmmmmmmmmmm


Comment posted by Anonymous
at 8/29/2007 2:32:00 PM
ya kavak yelleri nin yeni bölümünü vermeyecekler mi ya meraktan çatlıyorum...


Comment posted by Anonymous
at 8/28/2007 6:36:00 AM
ya galiba 14'üncü bölüm yayınlanmıcakmış bu haftalık yokmuş yani sinirden patlıcam inşallah vardır ya


Comment posted by Anonymous
at 8/27/2007 1:57:00 AM
slm arkadaşlar ben burcu kavak yelleri spr ya tmm minede gsl ama aslı kadar olamas denizle aslı çok yakışıolar gelsin artık şu perşembe


Comment posted by Anonymous
at 8/26/2007 9:51:00 AM
yok yaaaaaa kalkmıcak daha ist. çekimmleri var hemde yaz diziside diil yazkış sürcek ibrahim kendirci dio yaaaaaa


Comment posted by Anonymous
at 8/26/2007 9:36:00 AM
ya ben şhey die duydum KAWAK YELLERİ KALKIOMUŞ bi ark.im söledi doğrumu ky cvğp bekliyorum kavak yelleri hayranları


Comment posted by Anonymous
at 8/25/2007 1:35:00 PM
hayırrrrrrrr arkiler bu dizi yazlık deil. yaz kış devam edicek:):):(:):(:P:P:P:S:é:!:':^:+:%:&:/:(:):=:?:_


Comment posted by Anonymous
at 8/25/2007 9:39:00 AM
gerçi bunu sizde biliosunuz ama kendinizi fazla kaptırmayın


Comment posted by Anonymous
at 8/25/2007 9:39:00 AM
çok güzel bi dizi. bitmesini istemem ama arkadaşlar bu yazlık bi dizi bnce fazla sürmez bütün yazlık diziler çabuk bitio senaryosu kısa oluo.


Comment posted by Anonymous
at 8/25/2007 8:06:00 AM
slm millet efe çok tatlısın. seni seviyorum. dizi çok gzl hoşçakalın kib:)


Comment posted by Anonymous
at 8/25/2007 6:55:00 AM
deniz ile aslı birbirlerine coook yakısıyorlar


Comment posted by Anonymous
at 8/25/2007 1:15:00 AM
saçmalamayalım bu diziyi beğenerek izliyosak bunda herkesin hakkı var


Comment posted by Anonymous
at 8/24/2007 3:39:00 PM
diziyi dizi yapan tek eleman efe bnce ama deniznde hakkını yememek lazm:P


Comment posted by Anonymous
at 8/24/2007 12:14:00 PM
Bence bu dizi süper.Ben dizide ASLI'ya aşıgım.Bence DENİZ'le ASLI' kavuşacak.Bu sefer bi sorun çıkmıcak.Bu filmi çok seviyorum.DENİZ'e aşığım.


Comment posted by Anonymous
at 8/24/2007 11:53:00 AM
yaa denizz çok tattlı onu çok seviyorumm aslıyla çok yakışıolarr


Comment posted by Anonymous
at 8/24/2007 9:04:00 AM
ya ark lar siz böle anlatiosunuz ben bu bölümünü izleyemedim flim baslamadan bu sorular karsisinda komaya girdim:)dizideki efe ye bayılıyomm benceo filmi fil yapan efe ama deniz de yakişikli haa:))


Comment posted by Anonymous
at 8/24/2007 8:23:00 AM
süper bi dizi bu ya hiç bişeye deişmem....bnm için herşey demek ....öbür bölüm çok heyecanlı gibi gözüküyoo kezin izlemek lazımm...hiç bi bölüm kaçmaz zatennn....aslııı denizz artıkk sevgülü olsun nolurr...hazır mine ortadan çekilmişkenn herşey olsunnn.....gerçi anlattı sayılır ama bakalım öbür bölümde nolcakkkk....:D:)<3<333


Comment posted by Anonymous
at 8/24/2007 4:09:00 AM
ya ben bu diziye aşık oldum bide gencoya fakat perşembe günü çok yorgundum uyuya kalmışım :p izleyemedim):):)


Comment posted by Anonymous
at 8/24/2007 3:15:00 AM
bu bölümde ne güzel aslıya açılıyo ama efe bozuyo


Comment posted by Anonymous
at 8/23/2007 11:55:00 AM
aslı mı mineyle arkadaş olacak hemde çok iyi arkadaş.bence olmaz aslı denizi bile affetmedi mineyi hiç affetmaz hem o da af falan dilemez bence:)DAMLA


Comment posted by Anonymous
at 8/23/2007 11:47:00 AM
Bence mine ile aslı çok ii arkadaş olacak bundan sonra..


Comment posted by emel
at 8/23/2007 11:07:00 AM
kavak yellerini hiç bi bölümünü kaçırmadım ama bu seferde işler karışacak hemde mine yüzünde arkadaşlar bana katılıyosanızsa eğer yorum yazın


Comment posted by kavak yelleri aslı ve deniz hastası
at 8/23/2007 11:03:00 AM
ayy kavak yellerineeeeeeeeeeeee 1:30 saat kaldıııı.Offff artık dayanamıorum!!!!


Comment posted by Elif
at 8/23/2007 10:59:00 AM
Bence deniz aslıya açılamicak kesin bi aksilik olucak zaten deniz açılsa bile aslı hemen kabul etmicek işler iyice karışacak


Comment posted by Anonymous
at 8/23/2007 10:53:00 AM
yabancı dizilerle karşılaştıran ark size sesleniyorum:) efe rüyasında aslıyı görcek dediniz ama olmadı demekki neymiş aynısı değilmiş dimi ha ha ha


Comment posted by Anonymous
at 8/23/2007 9:29:00 AM
valla 13. bölüm çok güzele benziyor ama malesef ben izliyemiycem çünkü çok yakın akrabaamızın düğünü var yaa ben bunu nereden izlerim yaaa offf


Comment posted by Anonymous
at 8/23/2007 8:48:00 AM
Deniz'in sonunda doğruyu bulacağını biliyordum.Aslı gibisini mi bulacak.Mine Aslı'nın tırnağı bile olamaz.Tabi ki de bu dizi için geçerli.Zaten dizideki karekterden bahsediyorum.Mine ve Aslı bence çok iyi arkadaş olacaklar.Onlar için mutluyum.Efe bence Deniz'e anlatmalı yoksa olay daha da çok büyüyecek.Aslı,Deniz,Efe ve Mine karekterlerini oynayanlara sevgilerimle,süper ötesi oynuyorsunuz...


Comment posted by Anonymous
at 8/23/2007 8:45:00 AM
ya az kaldı ama gerçekten denizin sürprizini çoooook merak ediyorum inşallah olur onların aşkı çünkü birbirlerine çok yakışıolar:)


Comment posted by Anonymous
at 8/23/2007 6:40:00 AM
ayy çook merak ediorum acaba denizin aslıya süprizi nee!!artık çıksınlar off bence mineyle aslı zor arkadas olurlar.bugün kavak yelleri vaar cok heycanlıı deniz ve aslı superrr ikilisinizz.Ay bide leman çıktı basımıza oof oda aslıyı istemio bnce deniz lemanı dinlemez ve aslıyla çıkar.


Comment posted by Anonymous
at 8/23/2007 6:30:00 AM
yaaa ben de deniz in aslı ya nasıl açılacağını merak ediyorum bir an önce gelsin artık şu gün de izlesek bi de bütün bu yorumların dışında geçen hafta köpeğe hüseyin denmesi büyük olay olmuş yani çok saçma sonuçta orda bi komiklik yansıtmışlar neden ayaklanıyorlar durduk yere anlamadım yani


Comment posted by Anonymous
at 8/23/2007 5:24:00 AM
denizzzzzzzzzzz seni çok seviyorum....gamze


Comment posted by esra
at 8/23/2007 5:02:00 AM
bende katılıyorum mine aslıya barış çubuğu uzatacak ama bence aslı hepsinin bi oyun olduğunu düşünecek ve mineya güvenmeyecek.


Comment posted by Anonymous
at 8/23/2007 3:16:00 AM
BENCE DENİZ İTİRAF EDER ASLI DA KABUL EDER ASLI VE MİNE DE DOST OLABİLİR AMA BİRAZ ZAMAN LAZIM TABİ


Comment posted by Anonymous
at 8/23/2007 2:44:00 AM
slm arkadaşalr ya gerçekten süper b dizi yaz boyunca tek izlediğim dizi inşallah böyle devam eder. kavak yelleri ekibi durmak yok yola devam kendinize iyi bakın yorum yapan ve siteye bakan arkadaşalr


Comment posted by Anonymous
at 8/22/2007 4:07:00 PM
Ya arkadaşlar aslıyla mine bundan sonra iyi bi arkadaş olabilir mi sizce?


Comment posted by Anonymous
at 8/22/2007 1:10:00 PM
bencde kesin bişi olr tipik türk filmlerindeki gibi bizimkiler kavuşmz:[


Comment posted by Anonymous
at 8/22/2007 10:42:00 AM
ya çok süper olur.aslıyla deniz sewgili olsada mineyi çatlatsalar...


Comment posted by Anonymous
at 8/22/2007 10:31:00 AM
katılıyorum esas pislik murat. canan saftirik zaten biraz leman desen onun bu işte bi suçu yok ama yine de onu da sevmiyom ben salak karı kendini ne sanıyo bilmem:p


Comment posted by Anonymous
at 8/22/2007 10:18:00 AM
ya bencede artık kavuşsunlar uzadıkça uzamasın buradan yazarımıza sesleniyorum.bir de anlamadığım neden bu dizide cananı kimse düşünmüyo efe de sadece denizi düşündü murat sen bi pisliksin!!!!


Comment posted by Anonymous
at 8/22/2007 7:57:00 AM
ya yine aynı şey olacak göreceksiniz.deniz yine tam itiraf eterken yok kamyon çarpar uçak düşer bi talihsizlik çıkar yaninedense bütün aksilikler de bizimkileri bulur bu diziler hep böyle uzattıkça uzatıyolar ya ikisi de sevmiyo u birbirini söylesinler olsun bitsin artk inandırıcılığını kaybetmeden...çünkibu diziyi gerçekten sevdim


Comment posted by Anonymous
at 8/22/2007 5:32:00 AM
ya bencede arkadaş doğru söylüyo deniz aslıya aşkını itaraf edince aslı denizin boynuna atlayıp bende seni seviyorum demez ama desin yaaaaaaaa


Comment posted by Anonymous
at 8/22/2007 5:31:00 AM
bence deniz aslıya aşkını itiraf etsede aslı kabul etmicek yada kafam çok karışık biraz düşünmeliyim falan dicek gibime geliyo offffffffffffffffffff
işallah öle olmaz


Comment posted by Anonymous
at 8/22/2007 4:12:00 AM
bu bölümde de süprizler olacak gibi bence deniz aslıya aşkını itiraf edemeyecek çok güzel bi dizi bu perşembeler gelmek bilimior zaten...


Comment posted by Anonymous
at 8/22/2007 3:23:00 AM
ya bnde izledim 2.fragmanı ve lemana çok gıcık oldum.ama bnce deniz annesinin dediğinin altında kalmaz aslıya aşkınıda itiraf etsin çksnlar .....


Comment posted by Anonymous
at 8/22/2007 3:01:00 AM
BEN DE 2. FLAGMANI TV DE İZLEDİM LEMANA GICIK OLDUM YA DENİZE ASLIYLA OLAN İLİŞKİLERİNİ TEKRAR GÖZDEN GEÇİRMESİNİ SÖYLÜYODU LEMANDAN TAM BİR CADI KAYNANA OLABİLİR ASLININ ÇEKECEĞİ VAR DOĞRUSU EĞER AYRILIRLARSA BİR NEDENİ DE BU OLUR HERHALDE BİDE BAŞINI KAÇIRDIM MERT MİNEYE NE DİYODU???


Comment posted by Anonymous
at 8/21/2007 5:38:00 PM
Arkadaşlar dizitubeden kavak yellerinin 2. fragmanını izledim efe kamerayı felan gömüyo bu arada canan durumu ne olucak bilmiyorum canan muratla evlenemiycek ve çocuğu karnında büyüyo aldırmıyoda leman da aslıyı istemiyo valla önümüzdeki bölümlerde işler çokk karışıcağa benziyor . . .


Comment posted by Anonymous
at 8/21/2007 5:12:00 PM
Perşembe !!OFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF...


Comment posted by Anonymous
at 8/21/2007 4:35:00 PM
ya perşembe günü bir gelsede süprizi öğrensekk:D


Comment posted by Anonymous
at 8/21/2007 3:37:00 PM
acaba deniz aslıya nsl bi sürpriz hazırlıcakkkk=)))bnce artık çksnlar yaniiiii!!!!fzla uzadı bu iş..aslı da naz ypmasnnn


Comment posted by Anonymous
at 8/21/2007 2:58:00 PM
bu seferde söyleyemezse ölcez artıkkk...aksilik çıkmasın deniz söylesin artık aslııya ya.....


Comment posted by Anonymous
at 8/21/2007 2:56:00 PM
arkideşler perşembe gunu süper bi film daha gellliiiyyyyoooooo... yupppppppiii... harika bi bölümle hemde... dizide oynayan bütün herkesi seviyom ...


Comment posted by Anonymous
at 8/21/2007 2:36:00 PM
ooof bu pershembelerde qelmek bilmio ayy ben bi diziyi bu kadarda sabırsızlıkla beklermiydim yha


Comment posted by Anonymous
at 8/21/2007 1:52:00 PM
yhaa perşembee olsaa da izlesekk artıkkkkkk..... sizii çokk sewıorummmmmmm kawak yelleri ekıbııııı en çokk daaa efeyiiii


Comment posted by Anonymous
at 8/21/2007 1:28:00 PM
yani şükür deniz aslıya aşkını ititiraf et artk=> DENİZ SENİ ÇOK SEWİYORUM...=)


Comment posted by Anonymous
at 8/21/2007 1:22:00 PM
aslı ve deniz gerçekten çok tatlılar.deniz de aşık olunmayacak biri değil yani... :)


Comment posted by Anonymous
at 8/21/2007 1:22:00 PM
sonunda deniz doğru yolu buldu


Comment posted by Anonymous
at 8/21/2007 1:21:00 PM
ya harika bi dizi her bi bölümünü tekrar tekrar izliyorum.


Comment posted by Anonymous
at 8/21/2007 12:27:00 PM
en sonunda olan olucaak


Comment posted by Anonymous
at 8/21/2007 11:40:00 AM
Yaa deniz aslıya nasıl bir sürpriz hazırlayabilir ki çok merak ediyorum.

Hiç yorum yok: