23 Ağustos 2007 Perşembe

İbrahim Kendirci - Deniz

İbrahim Kendirci (21 yaşında): İstanbul Üniversitesi Devlet Konservatuarı 3. sınıf öğrencisi... Osman Sınav’ın "Pars: Kiraz Operasyonu"nda Volkan karakterini oynadı. "Kavak Yelleri"nde romantik genç Deniz’i canlandıracak olan Kendirci, "Pars’ta uyuşturucu kullanan, serseri bir genci oynadım. Bu dizide ise beni temiz kalpli, romantik bir genç olarak izleyeceksiniz. Bu iki farklı karakteri aynı yıl içinde canlandırmaktan dolayı çok mutluyum" diyor. Liseyi Antalya'da okuyan İbrahim'in 3 yılı aşın süredir de bir kız arkaşı var. İlk aşkım dizisinde, Türk Telekom ve Caramio reklamlarında da rol almış.
Geçmişi : Daha önce “Pars Kiraz Operasyonu” adlı filmde, ayrıca Turk Telekom ve Caramio reklamlarında oynadı.








2 yorum:

Adsız dedi ki...

bence deniz aslıyla barışsınn aslı ona bir şans daha verinn ve onun evlensinler deniz kız çocuğu aslıda erkek çocuğu istiyorduu. barışsınnlar ve evlensinler vi de şunu deme den geçemiycmm.ben denizn hayranıyımm. (seni seviyorumm denizzzzzzzzz)minede bulsunn kendine birini efe suyla evlensn ve mutlu mesut yaşasınlar deniz ve aslı barışınn nolursunuzz sizi çok eviyorumm.denizim bnm hee deniz senn btn resmlermm odam da duvarda dolap kapımdaa heryerdee eni seviyorumm aslı sende denizimee 1 şans daah verr nolusunn b

gamze dedi ki...

bende isimsize katılıyorum.Aslı hala DENİZİMİ seviyo.Bu bi gerçek her halinden anlaşılıyo.Geçen gün bi sitede kızın birisi ASLI gururlu bi kız gururu olduğu için affetmez demişti.Bence böyle bi şey yok.ASLI DENİZİMİ affedecek.Çünki AŞKTA GURUR OLMAZ.Hem bence affetmeli.Çünki böyle dizinin tadı çıkmıyo.Okuduğum her yorumda herkes ESKİ KAVAK YELLERİNİ GERİ İSTİYORUZ diyor.Bende buna katılıyorum.İBRAHİM kendisine DENİZ denilmesini istemiyo.Onun bi adı var İBRAHİM.İBRAHİM SENİ HERKESTEN VE HERŞEYDEN ÇOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM.Seni hiç kimse benden daha çooooook sevemez.