23 Nisan 2007 Pazartesi

Pinhani-Unutuldular & Pinhani-Yıldızlar & Pinhani-Gözler Anlatır

Pinhani - Unutuldular



Su verdiğin çiçekler küçük bahçemi süsler.
Şimdi bütün güller susuz ve kimsesiz
Seni beklemekten, seni özlemekten bu halimiz.

İnandığın masallar birer şarkı oldular
Sana imkansızlıkları unutturdular.
Şimdi yarım kaldılar, sen gidince unutuldular.

Masamdaki resimler bir eski filme döndüler
Her gün aynı sahneler, içinde kendimiz
Küçük mutluluklar, çok eski hatıralar içindeyiz.

Sevildiğim zamanlar birer öykü oldular
Meraklı çocuklara anlatıldılar
Şimdi yarım kaldılar, sen gidince unutuldular.


Pinhani - Yıldızlar



Gökyüzünde ne çok yıldız var
Biri parlak, biri ürkek, biri yalnız diğeri sanki burda
İçimizde ne çok hırsız var
Biri aldı beni götürdü, sonra sattı, hem de yok pahasına.

Ah şu hırsızlar
Her gece rüyamda senin kılığında dolaşırlar
Ah karanlıklar
Seni benden, seni dünden, seni gerçeklerden korurlar.


Pinhani - Gözler Anlatır



Belki son defa, belki yıllardan sonra
Sırlar içimde, korkarım anlatmaya
Aşk alır beni, kandırır beni
Küçük bir çocuk gibi

Sen güzel kadın, hiç mi mutlu olmadın
Hiç mi sevmedin, hep mi yarım kaldın
Belki bilmeden bekledin beni
Beni sana kader getirdi

İçimden geçen senin içinden geçer mi
Nasıl saklarım seni ne çok sevdiğimi
Benim içimden geçen senin içinden de geçer mi
Ama nasıl saklarım seni ne çok sevdiğimi

Sözler az kalır, çaresiz kalır
Gözler anlatır, aşkı gözler anlatır.


Comment posted by RABİA KÖKÜŞ
at 7/12/2007 9:06:00 AM
GENE BEN RABİA MSNNİ VER TANIŞALIM


Comment posted by RABİA KÖKÜŞ
at 7/12/2007 9:04:00 AM
BEN BARI YAZAYIM SANA GÜZELSİN İYİSİN

Hiç yorum yok: