16 Eylül 2007 Pazar

Kavak Yelleri 16.Bölüm Fragmanı ve Özeti

KAVAK YELLERİ 16.BÖLÜM FRAGMANI



20 Eylül Perşembe ekranlara gelecek olan Kavak Yelleri Dizisinin 16.Bölüm Fragmanını youtube aracılığı ile izleyebilirsiniz.

KAVAK YELLERİ DİZİSİ 16.BÖLÜM ÖZETİ
Eski dostlar

Ayşe’nin ağabeyi Haşmet eve gelir. Ayşe’den bir an önce evden çıkmaları gerektiğini, satış işinden vazgeçtiğini söyler. Herkes tedirgin olmuştur. Bu sırada Deniz ve Murat da eve gelir ve işler iyice birbirine karışır. Efe bu sırada İstanbul’a gelmektedir. Trende tanıştığı arkadaşı Halil’le beraber yeni işlere girişir. Metin yeni hayatına ayak uydurmaya çalışmaktadır. Bu sırada Gönül’e ulaşmaya çalışır. Ama yine her şeyi birbirine karıştırır.

Mine, Deniz’le aynı okulu kazanmanın sevinci içerisinde, Deniz ise Aslı ile yalnız kalıp konuşmanın peşindedir. Okula kaydını yaptırmak için giden Aslı’nın başına tatsız bir olay gelir. Ümitsizce Efe’yi arar. Fakat Efe’nin ona bir sürprizi vardır. Hafize, Canan ve Murat’ı konuşurlarken yakalar. Artık her şey su yüzüne çıkmıştır…

Kavak yelleri dizisi'nin 16.bölümü Eski dostlar 20 eylül perşembe akşamı kanal d ekranlarında.


Comment posted by Anonymous
at 9/24/2007 2:40:00 PM
demek artık aşıklar kavuşuyor oh ne güzel ayyyyyyy arkadaşlar 17.bölümü sakın kaçırmayınnnn YA ALLAH KARETSİN BENDE SİZİ SEVİYORUM :)))=)))


Comment posted by tuğba
at 9/23/2007 1:56:00 PM
arkadaşlar yine ben tuğba deniz seni çoooooooooooooooooooooooook seviyorum ama kavak yeleri sayesinde tanıştığım oğuzumu dahada çoooooook seviyrum hoşçakalın arkadaşlar kendinize iyi bakın hoşçakal


Comment posted by tuğba
at 9/23/2007 1:54:00 PM
dost olmak isteyen kişiler beni kaydedin karanfil_37_65@hotmail.com benden sıkı bir dots olur haberiniz olsun sırlarınız içinizde kalmasın içinde bıraktığın her konu senin içini yer o yüzden sizinle kanka olabilirim


Comment posted by tuğba
at 9/23/2007 1:41:00 PM
son bölüm çoook güzeldi deniz aslıya çooook güzel sarıldı aslının parası çalınmasaydı deniz sarılamayacaktı ama çooook iyi oldu bana öle sarılan biri olacakmı acaba ah keşke olsa deniz lütfen beni kaydet karanfil_37_65@hotmail.com msn adresim


Comment posted by Anonymous
at 9/23/2007 10:20:00 AM
arkadaşlar şimdi kavak yellerinin tekrarı varda reklama girdi 17 frigmanı çıkabilir ben 16 ordan izledimiştim
gblab


Comment posted by Anonymous
at 9/22/2007 4:33:00 AM
bencede bu bölüm harikaydı hele bide aslının parası çalındığında denizin aslı ya sarılması yokmu orası çok güzeldi orda onunla ilgilenmesi bence mineyi çıldırttı zaten denizin aslıya yapmış olduğu film di izledi anlamıştır artık denizin aslıyı nekadar çok sevdiğini zaten aslıyla deniz ne zaman yakınlaşsalar bi olay oluyor önce mine şimdide aslının annesi nol cak bilmiyorum ama güzel bi sonla biteceği kesin


Comment posted by Anonymous
at 9/21/2007 7:40:00 AM
bence efe nin yol arkadaşı diğer bölümde ya aslı ya yada mine ye aşık olucak... aslı ya aşık olursa eğer deniz kıskançlık krizleri geçircek... çok heycanlı bi bölüm olucak bence....


Comment posted by Anonymous
at 9/20/2007 11:51:00 AM
ya bende izliorum ve hiçbir bölümünü kacırmadım özellikle aslının göslerine bitiorum artık denizle birlessinler yha bu arada efe cok tatlı yha bayılıorum:):):)


Comment posted by æfeeeeemmmmmmm
at 9/20/2007 11:37:00 AM
asıl sen doğru düzgün bilmiosun slkmısın sen yha bn ava yellerinin alsaını yazdımmmmmmmmmm efem aşkımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm


Comment posted by Anonymous
at 9/20/2007 10:36:00 AM
AY AYNİ ÇOOK BÜYÜK BİR BAŞARI YANİ ŞUAN BAN GÖREMEDİM DİYE ÇATLIOM ALLAHIM YA GERİ ZEKALILARRRRRRRRRRR HİÇ BİRİNİZ KAVAK YELLERİNİ DOĞRU DÜZGÜN BİLMİONUZ


Comment posted by çağla
at 9/20/2007 9:54:00 AM
arkadaşlar kavak yelleri sarıyer reşitpaşada çekilo aslılar kaldığı evi gördüm 2 gün önce iftardan sonra çekimlere gittim efe deniz ve aslıyı gördüm


Comment posted by Anonymous
at 9/20/2007 7:49:00 AM
Arkadaşlar ben bi akrabama kavak yellerinden bahsetmiştim o da dün KAVAK YELLERİ EKİBİNİ ŞEHREMİNİ DE GÖRDÜĞÜNÜ söyledi ayrıca denizin ailesi ile kaldığı oteli biliyorum


Comment posted by Anonymous
at 9/20/2007 6:02:00 AM
kavak yellerinin 6 sezon sürceğini hiç sanmıyorum çünkü bizim 3. blümün sonu yani minenin denizi kandırıp almanyaya gitçekti ama gidemediği yer :( onlarda 1. sezonun sonu ve bizde ilk başladığı gün 17 yaşındaydılar onlar 15 (gerçi hiç göstermiyolar) ama aslının ve joeyin gerçekten çok benzediğini söylerim bilenler fark etmişlerdir minede jeni andırıyo denizde azcık ama diğer karakterlerin alakası yok türkler 1000 kat daha güzel bence özelleiklede efee yani paceyle arasında ben 9-10 kere izledim zaten o yüzden sonunu bilmiyorum bazıları diyo aslıytla efe bazıları diyo denizle artık bi karar verin kafam karıştı ama ben int.finalini izledim dawsonla joeyi gördüm birlikte ama bi bölümdede paceylydi walla sonunu bilmiyorum ama aslıyla efeyse inş. ona benzemez

(((((yoshy)))))


Comment posted by Anonymous
at 9/20/2007 5:03:00 AM
bu daha doğru. Hem ben mine aşkından vazgeçemez dedim ama onların çoook yakıştıgını düşünmüyorum.AMA YAKIŞIYOOLAR.ASLIYLA DA .ASLI TOM CRUSE İLE DAHA ÇOK YAKIŞIYOR:)(ŞKA)
İlerde efenin hayatına başka biri gircek(andy\pacey) ona aşık olvak fln. Ne kadar aslı ile deniz durmadan başkalarını sevselerde içlerinde hep bir acı bir burukluk olcak. Hep hafiften birbirlerini seviyo olcaklar.TÜM DİZİLER MUTLU SONLA BİTER. SEYİRCİ NASIL İSTERSE. Ama iş o olayları karıştırmakta.seyirci huysuz sa memnun olmaz, güzellikleri görmez sadece olaya bakar. o kötü olaylarda da gözümüzden dünyalar kaçar. LÜTFEN İZLEYİN ONU..CANSU GÖZDE Y


Comment posted by nehir
at 9/20/2007 4:50:00 AM
ya siz neden herşeyi şu yabancı uyruklu dizi gibi düşünüyosunuz anlamıyorum ya. o dizi başka bu başka hem bence bu dizinin gidişi d.creekten daha güzel ya arkadaşlar hem sizde böyle yaparsanız taklitçi diyenlerin sayısı artar eğer buradan senariste sesleniyorum.madem d.creekten esinlerdiniz bari devamını öğle getimeyin yani efe aslı zaten olmaz yada mine başka birini bulmasın çünkü aslı ve deniz birlikte dolaşırken ortadan 2'e ayrılsın.yani böyle doğum işi felan olmasın.ama neden bilmiyorum dizide mine daha güzel duruyor??


Comment posted by Anonymous
at 9/20/2007 4:33:00 AM
BENDE SİZE BİR JEST YAPIORUM VE ŞUNU DİORUM... ASLININ PARASINI ÇALAN ADAMA ARABA ÇARPCAK!!!ÇÜNKİ DAWSON DA AYNI ŞEY OLUODU...ASLI EFEYİ ARICAK EFE Bİ GELCEK İST. TEMİŞ SARILCAKLAR FLN......O ODAYA GİRİP ÇIKMA İŞİ DE OLABİLİR MİNE OKULDA BİRİNİ BULCAK DENİZİN GÖZÜ TUTMICAK AŞK ALEVLENCK BU ARADA ASLILAN EFE YAKINLAŞCAK HAHAHAHAHAH


Comment posted by Anonymous
at 9/19/2007 4:23:00 PM
size birşey söylimmi,deniz aslıların şu an oturdukları evin camından gizlice aslının odasına çok giripçıkıcak herkesten gizlice.çok güzel şeyler olacak.Ekinden SİZE JEST............


Comment posted by Anonymous
at 9/19/2007 3:59:00 PM
izlediğim tek dizi film hepsi 10 numara 5 yıldız .efe komik deniz ve aslı çok uyumlu mine sana bişey diyemiyorum sen insan değilsin bee .
Yanlız bu hafta fragman ı pek beğenmedim çok bizimkileri göstermiyoo olsun mecbur seyredicezzzz selam herkese :)


Comment posted by Anonymous
at 9/19/2007 3:06:00 PM
bence çok haklısın ekin şu kurtlar vadisinden nefret ediyorum bi bitiremediler şu diziyi dizide kandan başka bişe yokMUŞ( şahsen bende arkilerden duydum daha bi bölüm izlemiş deilim) özge


Comment posted by Anonymous
at 9/19/2007 3:00:00 PM
hem niye herşeyi merak ediyorsanız youtubeden yabancısını tıklayın görün arkadaşlar allaallah yaaaaaaaaaa. birde ben yarın akşamki reytingleri çok merak ediyorum .göreceksiniz lanet olası kurtlar vadisi bizim önümüzü kesicek. bakın doktorlar dizisinden örnek alın kavak yelleri yüzünden çarşambaya alındı sonra orada yaprak dökümü başkadı reytingleri düştü .artı 10 30da yayınlandığı halde .cumartesi diyen arkadaşlara katılıyorum sevgiler...ha birde bana cevap vermek istiyenler olursa lütfen saygı çerçevesinde versin.ekinden sevgiler.......


Comment posted by Anonymous
at 9/19/2007 2:52:00 PM
aslıyla deniz çok ayrılıp barışacak daha ama herkes ikisininde birbirini deli gibi sevdiğini bilicek hep.


Comment posted by Anonymous
at 9/19/2007 2:50:00 PM
yabancı dizi 6 sezon sürdü .eyer bizimkide öyle çok sürerse daha çok şey olacak.


Comment posted by Anonymous
at 9/19/2007 2:48:00 PM
mine çocuğunu doğururken ölmicek nerden uyduruyorsunuz. mine kanserden ölecek atmayın ya.ama diğer yazdıkları doğru.


Comment posted by Anonymous
at 9/19/2007 12:18:00 PM
ya insallah dawson creek gibi olmaz diodm çünkü herkes dawson creek te efeyle aslı evlencek diodu eğer 2 üstümde ki yazan arkadasın dediği gibi olurda aslıyla deniz evlenirse dünyalar benim olur :D:D:D:D:D:D:


Comment posted by Anonymous
at 9/19/2007 11:51:00 AM
yaa bu efeyle aslının birbirine aşık olması olaylaarını kim saçmalıo yaa diziyi izlemeden yorum yazıo onlar heralde aslıyla efe aşık olacakmış yok hatta minenin dedesiyle aslının annesi de ask yasıcak tööbe tööbeee


Comment posted by Anonymous
at 9/19/2007 10:52:00 AM
arkadaşım bu dizinin sonunda aslı ve efe birleşiyo ve denizde yönetmen olmuyomuydu.aslı ile deniz mi birleşiyo sonunda yoksa deniz ve aslımı???????????


Comment posted by Anonymous
at 9/19/2007 10:39:00 AM
dawson's creek hakkında merak ettikleriniz...(senaryo,gelecekte olacaklar...)



--------------------------------------------------------------------------------
arkadaşlar şu ana kadar dawson's creek ve kavak yellerinin her sahnesi ve her olayı birbirine çok benziyor...tabii ufak değişiklikler var... ben size dawson's creekte neler olduğunu kısaca özetleyecem...
denizi dawson canlandırıyor...dawson sinema okumayı isteyen,çapkın.yakışıklı ve kızlarla arası iyi olan biridir...
joey yani aslı derslerinde başarılı,sakin,masum bi güselliği olan ve dawsona aşık bir genç kızdır...babası hapistedir.annesi ölmüştür.ablasınında evlilik dışı bir çocuğu vardır...ama bu denizin babasından değil..
pacey yani efe komiK,arkadaşlarına düşkün ve kızlarla arası pekı iyi değil...
jen yani mine havalı,kasabaya yeni gelmiş ve denize kafayı takmıştır...

dawson ve jen başta sevgili olurlar...ama daha sonra dawson jenin kendisine uygun olmadığını anlıyor ve onu terk ediyor...
dawson uzun zamandır kendisine aşık olan joeye büyük bir aşkla vuruluyor...onu delicesine seviyor...ve sevgili oluyorlar...

birbirlerini çok sevmelerine rağmen uzun aradan sonra aslında arkadaş olarak daha iyi geçinebileceklerini anlayıp ayrılıyorlar...
pacey ise joeye aşıktır...

ona bundan bahseder ama ilk başta olumlu yanıt almaz fakat daha sonra joey ve pacey de iki sevgili olurlar...
çok büyük bir aşktır onlarınkide ama dawson bundan rahatsız olur ve çoğu zaman paceyle kavga bile eder...

jen(mine) başka birinden hamile kalır...çocuğunu doğururken ise ölür...

dawson ve joey ise birbirlerine deli gibi aşık olduklarını anlarlar ve sonunda evlenirler...yani deniz ve aslı sonunda evlenir...
MUTLU SON


Comment posted by Anonymous
at 9/19/2007 9:35:00 AM
denizin mineye öyle sırıl sıklam bir aşkı yoktu ki geldigeçti minenin yaptıklarından sonra deniz aslıya aşıııııııık hemde sırılsıklam bundan sonra mine artık sadece rüyasında görür denizi yada gerçek dünyada Aslının yanında mutlu şekilde oda çatlar herhal
efenin gelmesi bncede ii olur her ne kadar aslının aklı başına gelmiş olsada mineye papuç bırakmayacak olsada efenin gelmesiyle birlikte hem üçü birlikte olur hmde denizle aslının arasına giremez hem aslıyla deniz daha çok yakışıyo geç bunları geçççç...
Mine sansını çoktan kaybetti son pişmanlık da fayda etmiyo be cnm


Comment posted by Anonymous
at 9/19/2007 8:43:00 AM
arkadaşlar ya neden itiraf etmiyosunuz minenin denize daha çok yakıştığını ayrıca üstteki arkadaşa katılıyorum yani nerede okumuşlar bu aslı-efe aşkını. yani denzin mineye ne biçim aşık olduğunu unutmayalım..


Comment posted by Anonymous
at 9/19/2007 6:06:00 AM
ama göz göre göre aşkından vazgeçemez ki..


Comment posted by Anonymous
at 9/19/2007 5:03:00 AM
arkadaşlar bu mine tam sopalık yaptığına bak ya ama bu sefer karşında o eski aslı yok bunu bil kıza bak ya hem aslıyladost olcak denizlede sevgili başka arzun sana acıyorum denizin o kadar yaptığın şeyden sonra sana döneceğini mi sanıyorsun komik olma efenin gelmeside iyi oldu zaten senin hakkından o gelir yani mineciğim deniz eski deniz değil sok bunu kafana


Comment posted by ayşegül
at 9/19/2007 4:25:00 AM
Ayşe’nin ağabeyi Haşmet eve gelir. Ayşe’den bir an önce evden çıkmaları gerektiğini, satış işinden vazgeçtiğini söyler. Herkes tedirgin olmuştur. Bu sırada Deniz ve Murat da eve gelir ve işler iyice birbirine karışır. Efe bu sırada İstanbul’a gelmektedir. Trende tanıştığı arkadaşı Halil’le beraber yeni işlere girişir. Metin yeni hayatına ayak uydurmaya çalışmaktadır. Bu sırada Gönül’e ulaşmaya çalışır. Ama yine her şeyi birbirine karıştırır.
Mine, Deniz’le aynı okulu kazanmanın sevinci içerisinde, Deniz ise Aslı ile yalnız kalıp konuşmanın peşindedir. Okula kaydını yaptırmak için giden Aslı’nın başına tatsız bir olay gelir. Ümitsizce Efe’yi arar. Fakat Efe’nin ona bir sürprizi vardır. Hafize, Canan ve Murat’ı konuşurlarken yakalar. Artık her şey su yüzüne çıkmıştır…



arkadaşlar yeni böüm özeti ana sayfaya taşımayı bilmiyodum sizde okuyon ana sayfaya nasıl yazılır bilen varsa bilgilendirirse sevinirim


Comment posted by Anonymous
at 9/18/2007 2:24:00 PM
Kavak yellerinin tekrarını pazar gnleri öğle saatinden önce saat 9ile 10 arası başlatıyorlar.İstediğin zmn ordan takip edebilirsin


Comment posted by Anonymous
at 9/18/2007 1:45:00 PM
bu dizi çok harika ya tam muhteşem sadece perşembe günü mü bu tekrarı ne zaman bilen var mı yada gününü değiştirebilermi kurtlar vadisi başlıyor aynı gün


Comment posted by Anonymous
at 9/18/2007 8:52:00 AM
ya çok güsel bi dizi bir sonraki bölümü heyecanla bekliyorumm pelin karahann göslerine bayılıyorumm


Comment posted by Anonymous
at 9/18/2007 8:26:00 AM
canım benim üsteki yazı gözükmüyor


Comment posted by Anonymous
at 9/18/2007 8:04:00 AM
özet:::::















?


Comment posted by AYŞEGÜL
at 9/18/2007 3:52:00 AM
arkadaşlar yorumlarınıza bakıyorumda hep olmasını istediğiniz şeyleri yazıyosunuz ama bence senaristler bizim istediğimiz gibi aslı ve denizi birleştirmezler onlar diziyi uzatma derdine düşünce genelde seyircinin istekleri anlamsız kalıyor. ve bence senaryo eskisi gibi deniz ve mine aşkına dönecek ve efe ile aslının arasındada mucize bir aşk olacak önümüzdeki günlerde tabi nasıl olacağını düşünemiyorum bile bizim için kabullenmesi zor ama senaryo bu yönde devam eder.YİNEDE BENİMDE İSTEDİĞİM ŞEY AŞKIN KAZANMASI VE DENİZ İLE ASLININ BİRARYA GELMESİ UMARIM BUNU İMKANSIZ HALE GETİRMEZLER BENDEN BU KADAR KENDİNİZE VE DİZİMİZE CİCİ BAKIN


Comment posted by Anonymous
at 9/18/2007 2:49:00 AM
ya neden hafize mineye bakıp bu da mı gelcekti başıma gibisinden bişi sölüyo ACİL CVP?


Comment posted by Anonymous
at 9/18/2007 2:11:00 AM
arkadaşlar yeni fragman bu adresde http://www.youtube.com/watch?v=C_m3aBhiew8 burdan izliybilirsiniz.bide dizinin istanbulda nerde çekildiğini bilen varsa yassın.
busra


Comment posted by Anonymous
at 9/18/2007 2:07:00 AM
arkadaşlar yeni fragmanı buldum.çok kötü ya aslının okul parasını çalıyorlar.canan intihara kalkışıyor.ve sonunda efe,gönül,metin üçlüsü karşılaşıyor.
busra


Comment posted by Anonymous
at 9/17/2007 1:35:00 PM
mine.enver.15@hotmail.com cu şahıs aslı enver olmasın gerçek soy adını bide dizideki ismini almışsın ortaya karışık oluşturmussunnn hem nerden biliion belki gerçekten ibrahimdir
hem ayrıca kim ne samn gönderrrse öle sıraya girio neden başa koysunlarki???


Comment posted by Anonymous
at 9/17/2007 1:32:00 PM
bnm msnmde msn=angelina_julie yaşmı boş verin herkes ekleye bilir (maks_gs)


Comment posted by Anonymous
at 9/17/2007 12:07:00 PM
arkadaşlar msn nizi yazın yaşınızıda yanına yazınnn benim msn:mine.enver.15@hotmail.com yaşım 14ama 15 liler de eklesin bybybybyby


Comment posted by Anonymous
at 9/17/2007 12:05:00 PM
YA BİRİ DENİZİN YANİ İBRAHİM KENDİRCİNİN TAKLİDİNİ YAPMIŞ BU SİTEDE YA ZATEN O BİŞEY YAZSA SİTENİN BAŞINA YAZARLAR SENİN GİBİ İSİMSİZ YAZMAZLAR ANLADIN MI SEN BÖYLE YAPARAK KENDİNİ KANDIR CANIMMMMMMMM... BEN BU DİZİNİN HASTASIYIM Bİ BÖLÜM BİLE KAÇIRMADIMMMM..BEN KENDİ MSN Mİ YAZIYORUM.. EKLEYİN YAŞIM 14 15 LİLER DE EKLESİN...mine.enver.15@hotmail.com


Comment posted by Anonymous
at 9/17/2007 11:55:00 AM
slm arkadaşlar bn İBRAHİM sizn deyiminizle DENİZ. yorumlarısı bayadır okuom saolun çok güsel şeyler yasmışsınız. ama bn bna verilien rolü oynuorum bunu deişemm üzgünümmm


Comment posted by Anonymous
at 9/17/2007 10:39:00 AM
ya farkında mısınız bilmiyorum ama film tam tersine döndü mine denize sırılsıklam aşık deniz aslıya aşkını itiraf etti ama bence bu film bir sezon daha sürecekse mine ve deniz ilişkisi yeniden alevlenir.zaten mine ve deniz birbirine daha çok yakışıyo


Comment posted by Anonymous
at 9/17/2007 10:20:00 AM
gerçekten süper bir bölüm ama arkadaşlar efe'nin yanındakinin kim olduğunu bilen vaar mı yoksa metin 'in yerine bu adamı mı getirmişler nese gerçekten çok güsel bi bölüm olucak doğrusu mine 'nin hala deniz 'in onu sevebileceğine inanmasına şaşıyorum bu bölümde pek aslı ile deniz'e yer verilmemiş sanırım


Comment posted by Anonymous
at 9/17/2007 10:07:00 AM
ya arkadaşlar KAVKA YELLERİ KURTLAR VADİSİ ile aynı saatte inşallah kavak yellerinin reytingini düşürmez yaa ben çok korkuorm bu konuda we ben bu bölümü we diğer bölümleri o kurtlar vadisi yüzünden int. izlemek zorunda kalcam uf yaa:(


Comment posted by Anonymous
at 9/17/2007 9:16:00 AM
waayy bea 16. bölümün fragmANI koymuslar saolunn..


Comment posted by Anonymous
at 9/17/2007 6:55:00 AM
ya aferin efe artık sen göülü kafana takma sen başka bir kız bul bak gönül abine göre off mine flimdeki karakterine ya off ama pelin ablayla gerçekte çok iyi arkadaşsınız biliyyorum bu bölüm bence çok ama çok EĞLENCELİ GEÇECEK:(f)


Comment posted by Anonymous
at 9/17/2007 6:53:00 AM
pek bi olay yoq galıba bu bolmdee


Comment posted by Anonymous
at 9/17/2007 6:52:00 AM
ya bu bölüm çok ama çok eğlenceli olcak ya
bayılıyorum bu flime
aslıyla deniz bi birleşse
metin yuk artık sana gönül hocayı arasana bi ya kız senin için ağlıyoo bak aaaa...


Comment posted by Anonymous
at 9/17/2007 6:51:00 AM
ya gerçekten bölümün özeti yok herzaman çıkardı fragmanda fazla bişey anlasılmıyo bulan varsa söylesin


Comment posted by Anonymous
at 9/17/2007 5:56:00 AM
yeni fragmanı izledim yine süperrrrrrrrrr ya çok sewiyorum
bu diziyi ((BERFİN))


Comment posted by Anonymous
at 9/17/2007 4:42:00 AM
deniz e aferin walla ii yapıo annesine.manyak mı ne o kadın çocuğunu arkadaslarndan ayrmaya calısıo ooohhhh kocası da aldatıyo onu iştee:) efe cok tatlı yaa


Comment posted by Anonymous
at 9/17/2007 3:56:00 AM
yaa özetini bulan varsa solesin


Comment posted by Anonymous
at 9/17/2007 2:25:00 AM
mine harbi yılan ya sinir bir şey hem aslıyla arkadaş aslının sevgisinide kendine almak oh ne ala umarım deniz ve aslı birleşir mine de orada şişer boommmmmmmm diye patlar.....


Comment posted by Anonymous
at 9/17/2007 2:20:00 AM
ya önceden fragmann altında uzunca bölümün özetini veriolardı neden şimdi yokkk?? başka yerden okuyan varsa sölesin

======cyln==


Comment posted by Anonymous
at 9/16/2007 4:25:00 PM
AHH AHH şu aslıyla deniz birleşsin artık ya


Comment posted by Anonymous
at 9/16/2007 3:49:00 PM
Bu sefer fragmanda denizle aslı gelişmelerine pek yer varmemişlerr...Pek açıklayıcı olmamışş valla...Ama yine de her zamanki gibi sabırsızlıkla bekliyorum gelecek bölümü
Delice esiyor kavak yelleriiii


Comment posted by Anonymous
at 9/16/2007 3:14:00 PM
yine süper bi bölümle gelio su efeye bayılıomya :D:D

Hiç yorum yok: